Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی جدید MOMENTUM سنهایزر راهی بازار شد

هندزفری بلوتوثی جدید MOMENTUM سنهایزر روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سنهایزر (Sennheiser) به‌تازگی هندزفری بلوتوثی پرچم‌دار جدید خود که از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است را روانه‌ی بازار کرد. این هندزفری بلوتوثی «MOMENTUM True Wireless 4» نام دارد و با قیمت ۲۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۳۶۰ دلار) به فروش می‌رسد. هندزفری بلوتوثی جدید MOMENTUM دارای طراحی استاندارد TWS با درایورهای دینامیکی ۷ میلی‌متری TrueResponse سنهایزر است. این ایربادها همچنین از کدک‌های AAC ،aptX ،aptX Adaptive ،aptX Lossless ،LC3 و SBC همراه با بلوتوث Auracast و صدای LE پشتیبانی می‌کنند.

برنامه‌ی اسمارت کنترل (Smart Control) سنهایزر امکان تنظیم صدا را با یک اکولایزر ۵ باند تطبیق‌پذیر و حالت‌های ازپیش‌تعیین‌شده‌ی مختلف در اختیار کاربر می‌گذارد. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توانید سطح حذف نویز فعال (ANC) را تنظیم کرده و حالت Transparency (برای شنیدن صدای اطراف حین استفاده از هندزفری) را فعال کنید.

طبق ادعاهای سنهایزر، این ایربادها در صورت غیرفعال بودن نویز کنسلینگ قادر به پخش مداوم محتوای صوتی برای ۷٫۵ ساعت هستند، در حالیکه فعال بودن نویز کنسلینگ این شارژدهی را به ۷ ساعت کاهش می‌دهد. با قاب شارژ هندزفری بلوتوثی جدید MOMENTUM می‌توانید در مجموع به ۳۰ ساعت شارژدهی برسید. این ارقام تنها حین استفاده از کدک AAC اعتبار دارند و نباید با کدک‌های سنگین‌تری مانند aptX Lossless انتظار این میژان شارژدهی را داشت.

هندزفری بلوتوثی «MOMENTUM True Wireless 4» سنهایزر در سه رنگ‌بندی مشکی، مسی و نقره‌ای برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
ظاهراً کروم‌بوک‌های گیمینگ با صفحه‌کلید RGB در دست ساخت هستند

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>