Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

MSI از قدرتمندترین نسخه لپ تاپ تایتان 18 پرو با مشخصات چشمگیر رونمایی کرد

MSI از لپ تاپ جدید خود با ۱۹۲ گیگابایت رم رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند MSI به‌تازگی از قدرتمندترین نسخه‌ی لپ تاپ تایتان 18 پرو (Titan 18 Pro) پرده برداشت. این لپ‌تاپ به پردازنده‌ی ۲۴ هسته‌ای Core i9-14900HX اینتل و کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا مجهز شده است، از ۱۹۲ گیگابایت رم و ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌‌برد و با قیمت ۳۶٬۵۹۹ یوان (حدود ۵٬۰۵۴ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با سایر مشخصات لپ‌تاپ قدرتمند MSI، با اِروتِک همراه باشید.

شرکت MSI برای به نمایش گذاشتن قدرت واقعی سخت‌افزار استثنایی این لپ‌تاپ، از یک نمایشگر ۱۸ اینچی مینی LED با رزولوشن ۳٬۸۴۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است. نمایشگر موردبحث با پوشش ۱۰۰ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 و رسیدن به حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت، گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای و گیمرها محسوب می‌شود.

قدرتمندترین نسخه‌ی لپ تاپ تایتان 18 پرو MSI از سیستم خنک‌کننده‌ای که شامل دو فن و ۶ لوله‌ی حرارتی است استفاده می‌کند. کمپانی MSI به‌لطف فناوری ویژه‌ی «Super Boost Mode ULTRA» قادر به کاهش توان مصرفی به ۲۵۰ وات شده است که از این میزان، ۱۷۵ وات به پردازنده‌ی گرافیکی و ۷۵ وات به پردازنده‌ی مرکزی دستگاه اختصاص می‌یابد. این لپ‌تاپ همچنین امکان پخش محتوا به‌صورت همزمان از دو نمایشگر مختلف را فراهم می‌کند و با گزینه‌های پیشرفته‌ای در زمینه‌ی نمایشگر به استقبال کاربران می‌آید.

باتری ۹۹٫۹ وات‌ساعتی این نسخه از لپ تاپ تایتان 18 پرو MSI از شارژ سریع PD3.1 پشتیبانی می‌کند و وعده‌ی شارژدهی بالایی را می‌دهد. از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به مواردی مانند بهره‌مندی آن از ۶ بلندگو، فناوری وای‌فای ۷، دو پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB-A 3.2 نسل ۲، یک پورت اترنت RJ45 و یک پورت HDMI 2.1 اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک لپ‌تاپ با پردازنده 8cx نسل 3 است که از برخی رقبای AMD و Intel خود سریعتر باشد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>