Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Resident Evil 9 احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

بازی Resident Evil 9 احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با گذشت سه سال از عرضه‌ی بازی Resident Evil Village، تقاضا برای عنوان جدیدی در سری بقامحور و وحشت کمپانی کپکام روزبه‌روز افزایش می‌یابد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کپکام نیز به این موضوع آگاه است و به‌زودی به تقاضای طرفداران پاسخ خواهد داد.

یک افشاگر مطرح به نام «Dusk Golem» در توییتر اعلام کرد که شایعات اخیر پیرامون به تعویق افتادن تاریخ عرضه‌ی بازی Resident Evil 9 صحت ندارند و این عنوان “به‌زودی” معرفی و در ماه ژانویه ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. همانند هر شایعه و گمانه‌زنی دیگری، نباید گفته‌های جدید این افشاگر را نیز کاملاً قطعی و دقیق در نظر گرفت، چرا که برنامه‌های کمپانی‌ها همیشه ممکن است تغییر پیدا کنند. با این حال، Dusk Golem مدعی شده است که اگر همه‌چیز مطابق برنامه‌های کپکام پیش برود، این کمپانی ژاپنی بازی Resident Evil 9 را در ژانویه‌ی سال بعدی میلادی عرضه خواهد کرد.

این افشاگر همچنین به شایعات دیگری که پیرامون این بازی جریان داشته‌اند اشاره کرد و خبر داد که دوران توسعه‌ی Resident Evil 9 طولانی‌‎تر از هر عنوان دیگری در این سری بوده است. علاوه‌ بر این، Resident Evil 9 بیشترین بودجه در سری رزیدنت ایول را نیز به خود اختصاص می‌دهد و با استفاده از فناوری جهان‌باز بازی Dragon’s Dogma 2 توسعه می‌یابد. به این ترتیب، قسمت بعدی رزیدنت ایول می‌تواند تجربه‌ی گسترده‌تر و جهان‌بازتری نسبت به آن‌چه طرفداران این سری به آن عادت دارند را ارائه دهد.

افشاگر مذکور بار دیگر یادآور شد که کپکام ابتدای سال ۲۰۲۳ به ساخت چندین بازی جدید در این مجموعه چراغ سبز نشان داد و در حال حاضر ۵ بازی مختلف از سری Resident Evil در دست ساخت قرار دارند. همان‌طور هم که انتظار می‌رود، برخی از این عناوین در واقع ریمیک بازی‌های قدیمی سری هستند.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی Resident Evil 4 برای آیفون 15 پرو، آیپد و مک مشخص شد

اینکه دقیقاً تا رونمایی رسمی از بازی Resident Evil 9 (یا هر نامی که در نهایت توسط کپکام برای آن انتخاب شود) چقدر فاصله داریم، هنوز مشخص نیست. با این حال، چندین رویداد بزرگ مانند Summer Game Fest و شوکیس ایکس باکس طی هفته‌های آینده برگزار خواهند شد و فرصت مناسبی برای معرفی بازی بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار ژانر وحشت به حساب می‌آیند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>