Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویژگی جدید گوگل فوتوز می‌تواند این برنامه را تبدیل به یک شبکه اجتماعی کند!

ویژگی جدید گوگل فوتوز می‌تواند این برنامه را تبدیل به یک شبکه اجتماعی کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بررسی کدهای جدیدترین آپدیت برنامه‌ی گوگل فوتوز (Google Photos) نشان می‌دهد که ویژگی احتمالی «هفته‌ی من» (My Week) ممکن است امکان لایک کردن تصاویر و ویدیوهای دیگران را به این اپلیکیشن اضافه کند. در دسترس قرار گرفتن این قابلیت می‌تواند تغییری اساسی در گوگل فوتوز رقم بزند، چرا که تمرکز اصلی این برنامه تاکنون بر روی فراهم کردن راه‌هایی برای مدیریت و یادآوری خاطرات خود کاربران بوده است، اما این ویژگی گوگل فوتوز را تبدیل به یک شبکه‌ی اجتماعی کوچک خواهد کرد.

شایعات پیرامون قابلیت My Week گوگل فوتوز از چندماه پیش آغاز شد و براساس این گمانه‌زنی‌ها، کاربران به راه جدیدی برای اشتراک‌گذاری زندگی روزمره‌ی خود دسترسی پیدا می‌کنند. به‌جای ارسال جداگانه‌ی عکس‌ها و ویدیوها به دوستان خود، قابلیت My Week می‌تواند مجموعه‌ای منتخب از بهترین لحظات شما در هفته‌ی گذشته را مستقیماً برای مخاطبینی که انتخاب کرده‌اید بفرستد.

با این حال، شایعات جدید درمورد لایک کردن عکس‌ها و ویدیوهای سایر کاربران ابعاد کاملاً جدیدی به این ویژگی می‌افزاید. اکنون یک فرد با نام کاربری PiunikaWeb ارجاعات کد خاصی از گوگل فوتوز را پیدا کرده است که به این قابلیت اشاره دارند و به‌نظر می‌رسد شما می‌توانید به عکس‌ها و ویدیوهایی که خانواده و دوستانتان به اشتراک می‌گذارند، دقیقاً همانند سایر شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دهید. امکان مشاهده‌ی نام کاربرانی که محتوای شما را دوست داشته‌اند، عنصر اجتماعی قابلیت جدید گوگل فوتوز را بیشتر تقویت می‌کند.

ویژگی جدید گوگل فوتوز می‌تواند این برنامه را تبدیل به یک شبکه اجتماعی کند!

اگر این قابلیت به گوگل‌ فوتوز‌ اضافه شود، نوبت بعدی که عکس یا ویدیوی قابل اشتراک‌گذاری می‌گیرید، با استفاده از My Week می‌توانید به راحتی آن را در به‌روزرسانی هفتگی خود قرار دهید و واکنش‌های مثبت عزیزانتان را ببینید. چنین ویژگی غیرمنتظره‌ای قادر است گوگل‌ فوتوز‌ را به فضایی مرتبط‌تر و جذاب‌تر برای اشتراک‌گذاری لحظات کوچک زندگی تبدیل کند.

همچنین مطالعه کنید
مکان های مورد علاقه خود را تنها با استفاده از ایموجی ها در گوگل مپ پیدا کنید!

به این نکته توجه داشته باشید که قابلیت My Week هنوز در دست توسعه قرار دارد و مشخص نیست که گوگل چه زمانی به‌طور رسمی از آن رونمایی خواهد کرد و آیا این ویژگی به مرحله‌ی نهایی توسعه خواهد رسید یا خیر. علاوه‌بر این موضوع، باید در نظر داشت که ویژگی موردبحث ممکن است بین آن‌چه که در کد گوگل‌ فوتوز‌ مشاهده می‌شود، با آن‌چه که در زمان انتشار برای عموم در دسترس قرار می‌گیرد، تغییر پیدا کرده باشد.

با این حال، رؤیت شدن این ویژگی نشان می‌دهد که گوگل فوتوز به دنبال افزایش سطح تعامل در تجربه‌ی اشتراک‌گذاری کاربران است تا در نهایت مرز بین یک آلبوم عکس شخصی و یک شبکه‌ی اجتماعی کوچک برای نزدیک‌ترین حلقه‌ی دوستان و عزیزان شما را تا جای ممکن محو کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم این ویژگی چه زمانی منتشر می‌شود و کاربران گوگل فوتوز به چه شکلی از آن استفاده خواهند کرد.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>