Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی استلار بلید مشخص شد

جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی استلار بلید مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو شیفت آپ (Shift Up) با انتشار زودهنگام حالت نیو گیم پلاس در قالب پچ جدید بازی استلار بلید (Stellar Blade)، منتقدان را قبل از عرضه غافلگیر کرد. حالا که می‌دانیم حالت نیو گیم پلاس جدیدترین عنوان انحصاری پلی استیشن 5 در زمان عرضه در دسترس تمامی بازیکنان خواهد بود، دقیقاً باید چه انتظاری از این حالت داشت و چه مواردی به تجربه‌ی دوم انتقال پیدا می‌کنند؟ برای اطلاع از جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی استلار بلید، با اِروتِک همراه باشید.

برای شروع باید مژده داد که ۳۴ لباس جدید در حالت نیو گیم پلاس برای شخصیت ایو (Eve) در دسترس قرار می‌گیرند، در حالی که آدام (Adam)، لیلی (Lily) و پهپاد ایو آیتم‌های تزئینی جدیدی دریافت می‌کنند. شایان ذکر است که این موارد را با مراجعه به مغازه‌ها و باز کردن صندوق‌های مختلف بازی به‌دست می‌آورید. علاوه‌ بر این، بازیکنان قادر به فروش آیتم‌های Core اضافی خود از تجربه‌ی اول خواهند بود تا پول لازم برای خرید لباس‌های جدید را کسب کنند. امکان افزایش سطح شمشیر ایو و ارتقاء مواردی مانند Tumbler ،Beta Core و Body Core هم در حالت نیو گیم پلاس فراهم می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
بازی فاینال فانتزی 16 همچنان موردانتظارترین بازی از نظر فامیتسو است

چهار مهارت بتا و پنج مهارت پهپاد جدید، همراه با هشت مهارت دیگر برای افزایش گزینه‌های Beta و Burst، در حالت نیو گیم پلاس انتظار بازیکنان را می‌کشند. از مهارت‌های جدید این حالت باید به مواردی مانند Infinite Slash ،Infinite Pierce و Infinite Breaker اشاره کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند تجهیزات ایو را بیش از قبل ارتقاء دهند و از ویژگی‌هایی مانند آسیب بیشتر به سپر دشمنان یا تبدیل ضربات دریافتی به انرژی بتا برای شارژ کردن مهارت‌ها بهره ببرند. استودیو شیفت آپ همچنین خاطرنشان کرده است که دشمنان در این حالت نه‌تنها چالش‌برانگیزتر خواهند بود، که محل قرارگیری آن‌ها نیز تغییر می‌کند و بازیکنان را احتمالاً غافلگیر خواهند کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا باس‌های جدیدی نیز در حالت نیو گیم پلاس به استلار بلید اضافه می‌شوند یا خیر.

بازی Stellar Blade از امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>