Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه 2024 لپ تاپ اچ پی استار بوک پرو 16 عرضه شد

نسخه 2024 لپ تاپ اچ پی استار بوک پرو 16 عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نسخه‌ی 2024 لپ تاپ اچ پی استار بوک پرو 16 (HP Star Book Pro 16 2024) که هفته‌ی گذشته رونمایی شده بود، سرانجام با قیمت ۵٬۷۹۹ یوان (حدود ۸۲۰ دلار) راهی بازار شد.

این لپ تاپ از یک نمایشگر ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به پردازنده‌های Core Ultra اینتل (سری ۵ یا ۷) مجهز است تا برای کارهای روزمره عملکرد مناسبی را داشته باشد. یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe 4.0 برای لپ تاپ جدید اچ پی در نظر گرفته شده است، در حالی که کاربران می‌توانند بین ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x انتخاب کنند. نسخه‌ی مجهز به کارت گرافیک GeForce RTX 4050 انویدیا نیز با قیمت ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۷۲ دلار) به فروش می‌رسد.

نسخه 2024 لپ تاپ اچ پی استار بوک پرو 16 عرضه شد

جدیدترین نسخه‌ی لپ تاپ اچ پی استار بوک پرو 16 دارای یک بدنه‌ی تمام‌فلزی نقره‌ای‌رنگ، صفحه‌کلید عددی و وبکم ۵ مگاپیکسلی با سنسور تشخیص چهره مادون قرمز برای امنیت و راحتی بیشتر است. با توجه به ادعاهای اچ‌پی، کاربران با هر بار شارژ کردن این لپ‌تاپ می‌توانند انتظار حداکثر ۲۱٫۵ ساعت پخش محتوای فول‌اچ‌دی و ۱۳ ساعت استفاده‌ی معمولی را داشته باشند. باتری ۶۸ وات‌ساعتی استار بوک پرو 16 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی PD نیز پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال هم شامل پورت تاندربولت 4، پورت HDMI 2.1، پورت USB-C و دو پورت USB-A می‌شوند تا کاربران در استفاده از انواع لوازم جانبی و نمایشگرها کمبودی حس نکنند.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس لپ‌تاپ زنبوک 14ایکس اولد (نسخه فضایی) را با یک نمایشگر خارجی عرضه کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>