Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ همزمان با رونمایی از سری گلکسی S24، هوش مصنوعی گلکسی AI خود را نیز معرفی کرد. این ویژگی‌های هوش مصنوعی شگفت‌انگیز توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند و درنهایت منجر به فروش بالای جدیدترین سری پرچمدار سامسونگ شد. خوشبختانه، گلکسی AI به سری گلکسی S24 سامسونگ محدود نمی‌شود، زیرا این برند در حال حاضر آن را برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار قبلی خود با به‌روزرسانی One UI 6.1 عرضه می‌کند. اگر قبلاً به‌روزرسانی One UI 6.1 (با ویژگی‌های گلکسی AI) را دریافت کرده‌اید یا به شدت منتظر آن هستید، در این مطلب ۶ ویژگی شگفت‌انگیز هوش مصنوعی این رابط کاربری برای شما شرح داده شده است که به هیچ عنوان نباید آنها را از دست بدهید! با اِروتِک همراه باشید.

1. قابلیت Circle to Search!

این قابلیت یکی از بهترین ویژگی‌های هوش مصنوعی است که به رابط کاربری One UI 6.1 اضافه شده است. با این قابلیت جذاب دورتادور یک شی یا متن روی نمایشگر خود خط می‌کشید و نتایج را از گوگل دریافت می‌کنید! با Circle to Search دیگر نیازی به باز کردن یک برنامه جداگانه، نوشتن متن، آپلود یک تصویر یا کات کردن بخشی از آن نیست، از این رو در زمان بیشتری صرفه‌جویی می‌شود.

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

این شی موجود در این ویدیو چیست؟ کدام ابزار روی میز است؟ چگونه می‌توانم همان محصول را تهیه کنم؟ اگر هنگام تماشای ریلزهای اینستاگرام یا ویدیوها در یوتیوب یا سایر پلتفرم‌ها همین سؤالات را می‌پرسید، باید از سامسونگ برای این ویژگی هوش مصنوعی تشکر کنید!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

برای استفاده از ویژگی Circle to Search، دکمه صفحه اصلی یا دکمه نوار پیمایش را به مدت طولانی فشار دهید و از انگشت یا قلم S pen خود برای خط کشیدن دور یک شی بر روی صفحه‌نمایش خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید روی یک شی خاص ضربه بزنید تا از آن استفاده کنید. بهترین بخش کار این است که نتایج را در همان پنجره دریافت می‌کنید و نیازی به ترک برنامه هم نیست!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

همچنین می‌توانید بر روی متن موجود در صفحه ضربه بزنید تا آن را کپی یا ترجمه کنید. این ویژگی موارد استفاده زیادی دارد و قطعاً یک افزودنی عالی برای One UI 6.1 است.

2. ویرایش تصویر با هوش مصنوعی قدرتمند!

ارتقاء به One UI 6.1 چندین ویژگی شگفت‌انگیز ویرایش تصویر با هوش مصنوعی را نیز به برنامه داخلی گالری آورده است که به شما کمک می‌کند تصاویری عالی را ثبت کنید.

برای استفاده از این قابلیت، برنامه گالری را باز کنید، روی یک تصویر و سپس بر روی نماد ویرایش (مداد) ضربه بزنید. اکنون روی نماد گلکسی AI در سمت چپ پایین ضربه بزنید. سپس جادوی هوش مصنوعی وارد تصویر می‌شود!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

با هوش مصنوعی می‌توانید تصویر را بچرخانید و روی “ایجاد کن (Generate)” ضربه بزنید تا قسمت خارج از کادر پر شود. این کار ممکن است چند ثانیه طول بکشد. گلکسی AI در طول آزمایش‌های مختلف توانست قسمت‌های باقی‌مانده را با رنگ‌های دقیق در اکثر تصاویر پر کند.

آیا یک شی ناخواسته دارید که عکس شما را خراب می‌کند؟! جای نگرانی نیست چراکه گلکسی AI می‌تواند آن را حذف کرده و به‌طور هوشمندانه قسمت حذف‌شده را پر کند! حتی می‌توانید اندازه اشیاء را تغییر داده و آنها را جابجا کنید!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

نکته جذاب دیگر این است که می‌توانید یک شی را فشار داده و نگه دارید تا آن را به عنوان برچسب ذخیره کنید. همچنین می‌توانید آن را به تصویر دیگری از تصاویرتان بچسبانید!

3. فیلم‌های آهسته یا اسلوموشن (Slow-Mo) فوری!

با هوش مصنوعی گلکسی هر ویدیویی در برنامه گالری را می‌توان فوراً در One UI 6.1 به ویدیویی آهسته تبدیل کرد. گلکسی AI در اینجا با تجزیه و تحلیل فریم‌های موجود و تولید فریم‌های جدید این جادو را انجام می‌دهد تا ویدیو را روان‌تر نشان دهد.

همچنین مطالعه کنید
گوگل لنز چیست و چه قابلیت ها و کاربردهایی دارد؟

برای استفاده از این ویژگی، برنامه گالری را باز کنید، روی یک ویدیو ضربه بزنید و آن را نگه دارید. پخش ویدیو به صورت اسلوموشن شروع می‌شود!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

ضربه زدن روی نماد مداد در پایین، گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما حتی می‌توانید از میان سرعت‌های آهسته مختلف، یکی را انتخاب کنید، یا بخش خاصی از ویدیو را برای تبدیل حرکت آهسته انتخاب کرده و یا ویدیوی آهسته را در دستگاه خود ذخیره کنید!

4. ارتقا قابل توجه در پیام‌رسانی!

صفحه‌کلید سامسونگ نیز با به‌روز‌رسانی One UI 6.1 ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی را دریافت می‌کند. اکنون می‌توانید لحن متن خود را تغییر دهید و املا و دستور زبان آن را نیز بررسی کنید!

آیا می‌خواهید در حین گپ زدن با رئیس خود، مانند یک فرد مسلط به‌نظر برسید یا لحن حرفه‌ای خود را حفظ کنید؟! گلکسی AI در این بخش نیز به شما کمک می‌کند!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

یک برنامه پیام‌رسانی (واتساپ، Messages و …) را باز کنید و به سبک خود بنویسید. اکنون، متون را انتخاب کنید، روی نماد هوش مصنوعی در طرح صفحه‌کلید ضربه بزنید و سبک نوشتن را انتخاب کنید. گلکسی AI با چندین حالت بازنویسی، متن جدید را برای شما تولید خواهد کرد. یکی را که دوست دارید انتخاب و برای شخص دیگر ارسال کنید!

هنگام ارسال پیام‌ها یا ایمیل‌های حرفه‌ای نیز می‌توانید از ویژگی املا و دستور زبان هوش مصنوعی نیز استفاده کنید.

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

این ویژگی‌های ارسال پیامک با هوش مصنوعی فقط با صفحه کلید سامسونگ کار می‌کند و می‌توانید از آن‌ها در هر برنامه پیام‌رسانی مانند واتساپ، تلگرام، Messages و دیگر پیام‌رسان‌ها استفاده کنید.

5. ترجمه زنده و بلادرنگ تماس ها!

گوشی‌های سامسونگ با ویژگی‌های گلکسی AI می‌توانند تماس‌ها را به‌صورت زنده ترجمه کنند! این ویژگی چشمگیر و شگفت‌انگیز هوش مصنوعی، صدای شما را به یک زبان انتخاب‌شده ترجمه کرده و آن صدای پردازش‌شده با هوش مصنوعی را برای شنونده ارسال می‌کند. همه این کارها در همان لحظه اتفاق می‌افتد!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

جامعه فناوری این ویژگی هوش مصنوعی ترجمه تماس بلادرنگ را بسیار تحسین کرده است، زیرا می‌تواند تا حد زیادی مانع زبان را برای ارتباط برطرف کند. جالبتر این است که طرف مقابل به گوشی سامسونگ نیاز ندارد!

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

این ویژگی برای افراد و مشاغل با مشتریان بین‌المللی عالی است.

6. برنامه یادداشت‌های هوشمند!

برای کسانی که به‌طور گسترده از Samsung Notes استفاده می‌کنند، ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی با آن قطعاً بسیار خوشایند خواهد بود. این قابلیت می‌تواند یادداشت‌های بلند و پاراگراف‌های طولانی را برای خوانایی بهتر، خلاصه کرده و در اصلاح املا و تقسیم آنها در سربرگ‌ها، بخش‌ها و نیز قالب‌بندی آنها کند.

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

برنامه جدید Notes در One UI 6.1 همچنین می‌تواند متون را به زبان های مختلف ترجمه کند! برای استفاده از این قابلیت، برنامه Notes را باز کنید، روی یک یادداشت ضربه بزنید و روی نماد گلکسی AI ضربه بزنید تا ویژگی‌های هوش مصنوعی را با چشمان خود ببینید.

اگر در برنامه Samsung Notes یادداشت‌برداری می‌کنید، این ادغام های هوش مصنوعی را قطعاً دوست خواهید داشت.

6 ویژگی شگفت انگیز هوش مصنوعی در One UI 6.1 سامسونگ!

اینها 6 مورد از بهترین ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند که در One UI 6.1 وجود داردند. شاید ویژگی Generative AI Wallpaper را نیز می‌توانستیم در این لیست قرار دهیم، اما این قابلت هنوز گزینه‌های بسیار کمی برای ایجاد تصویر زمینه دلخواه شما دارد و باید منتظر ارتقا بیشتر آن بود.

رابط کاربری One UI 6.1 همچنین یک مرورگر هوشمند سامسونگ ارائه می‌دهد که می‌تواند صفحات وب را خلاصه و ترجمه کند. جدیدترین پوسته One UI همچنین دارای ویژگی نمایش کاغذ دیواری قفل صفحه روی صفحه‌نمایش همیشه روشن (AOD) است، اما این ویژگی منحصر به سری گلکسی S24 است و برای دستگاه های قدیمی گلکسی ارائه نمی‌شود!

شما از کدام ویژگی هوش مصنوعی One UI 6.1 شگفت‌زده شدید؟ در بخش نظرات این مطلب به ما اطلاع دهید!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

یک پاسخ

  1. سلام همه بخشها خوب و عالی بودن ولی بخش ترجمه آنی بهترین بود الیته هنوز تو گوشی من آبدیت نشده، گوشی من اس ۲۱ اف ای هستش به هر حال از شما تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>