Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازه زمانی رونمایی از سری ردمی K80 به بیرون درز کرد

بازه زمانی رونمایی و جزییات احتمالی سری ردمی K80 به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در هفته جاری شایعاتی مبنی بر توافق شیائومی و کوالکام برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 15 به عنوان اولین دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. اکنون به نظر می‌رسد کمپانی ردمی در پی آن است تا گوشی‌های مجهز به چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 4 خود (که احتمالاً از سری ردمی K80 خواهند بود) را با برچسب قیمتی ارزان‌تری نسبت به پرچم‌داران شیائومی به بازار عرضه کند.

بازه زمانی رونمایی از سری ردمی K80 به بیرون درز کرد

در میانه این حدس و گمان‌ها، روز گذشته حساب کاربری اسمارت پیکاچو (افشاگر تکنولوژی) ضمن انتشار یک پست بر روی پیام‌رسان ویبو، از عرضه احتمالی سری ردمی K80 در ماه نوامبر (نیمه دوم آبان تا نیمه اول آذر 1403) خبر داد. این در حالی است که با استناد به گزارشات منتشرشده، پیش‌بینی می‌شود کوالکام چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 را در ماه اکتبر (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان) معرفی کرده و کمی بعدتر (احتمالاً در اواسط اکتبر/ اوایل آبان) نیز شیائومی از گوشی‌های سری شیائومی 15 رونمایی کند. از این رو، احتمال صحت داشتن اطلاعات افشاءشده از سوی حساب کاربری اسمارت پیکاچو قوت می‌گیرد.

بازه زمانی رونمایی از سری ردمی K80 به بیرون درز کرد

همچنین با توجه به شایعات مطرح‌شده، به نظر می‌رسد کمپانی ردمی تراشه اسنپدارگون 8 نسل 3 را برای “ردمی K80 (نسخه وانیلی/ استاندارد)” و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 را برای “ردمی K80 پرو” در نظر گرفته است.

همچنین مطالعه کنید
سونی اکسپریا 1 وی با سنسور Exmor T و نمایشگر اولد 4K رونمایی شد

علاوه بر این، به ادعای اسمارت پیکاچو هر دو نسخه وانیلی و پرو سری ردمی K80 (مشابه با نسل پیش از خود در سری ردمی K70) از یک صفحه نمایش با وضوح 2K بهره خواهند برد. این در حالی است که به گفته این اکانت، کمپانی ردمی از این پس قصد دارد در سری ردمی K بر روی توسعه گوشی‌های پرچم‌دار تمرکز داشته باشد و از این رو احتمالاً جایگزینی برای ردمی K70E (یعنی ردمی K80E) را در نظر نخواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>