Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین گیره خنک‌کننده مغناطیسی آیکو همراه با سری Z9 به‌زودی عرضه می‌شود

اولین گیره خنک کننده مغناطیسی آیکو همراه با سری Z9 به‌زودی عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی با موبایل می‌تواند در مدت زمان طولانی به داغ شدن گوشی منجر شود. آیکو (iQOO)، برند زیرمجموعه‌ی کمپانی ویوو، برای حل این مشکل به‌طور رسمی از اولین گیره‌ی خنک‌کننده مغناطیسی خود رونمایی کرده است. فروش این خنک‌کننده‌ی اختصاصی به‌زودی و از تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اگرچه هنوز مشخصات کامل این گیره اعلام نشده، اما آیکو جزئیات جالبی درباره‌ی آن را به اشتراک گذاشته است؛ گیره‌ی خنک‌کننده مغناطیسی تنها ۱۹٫۹ میلی‌متر ضخامت و ۶۹ گرم وزن دارد. این محصول در دو رنگ‌بندی سفید و مشکی به بازار می‌آید و طبق گفته‌های آیکو، با انواع گوشی‌های مختلف از برندهای محبوبی نظیر اپل، هواوی، شیائومی، بلک‌شارک، ردمجیک و نوبیا سازگاری خواهد داشت.

اولین گیره خنک‌کننده مغناطیسی آیکو همراه با سری Z9 به‌زودی عرضه می‌شود

این اولین محصول آیکو در بازار خنک‌کننده‌های مخصوص موبایل محسوب نمی‌شود، چرا که این برند سال گذشته دو مدل Cooler Back Clip 2 و Cooler Back Clip 2 Pro را معرفی کرد که مدل استاندارد دارای یک ورق خنک‌کننده‌ی TEC است و طبق گزارش‌ها می‌تواند دمای دستگاه را تا ۳۰ درجه کاهش دهد. از طرف دیگر، مدل پرو از یک تراشه‌ی خنک‌کننده‌ی بزرگ‌تر، همراه با صفحه‌ی مسی و سه سرعت فن با نور RGB بهره می‌برد و قادر است دمای دستگاه را تا حداکثر ۳۵ درجه کاهش دهد. شایان ذکر است که هر دو مدل از شارژ در هنگام خنک کردن دستگاه پشتیبانی می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی BenQ از نوار نوری مغناطیسی "لپتاپ بار" با قابلیت تنظیم خودکار نور رونمایی کرد

با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی گیره‌ی خنک‌کننده‌ی مغناطیسی آیکو در دسترس نیست، اما این محصول احتمالاً ساده‌تر و ساکت‌تر از Clip 2 خواهد بود. طراحی مغناطیسی خنک‌کننده‌ی جدید آیکو این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی بتوان گیره را به گوشی متصل و از آن جدا کرد.

معرفی این گیره‌ی خنک‌کننده‌ی مغناطیسی با عرضه‌ی گوشی‌های سری آیکو Z9 همزمان شده است و طبق شایعات، به‌زودی سه گوشی آیکو Z9، آیکو Z9x و آیکو Z9 توربو روانه‌ی بازار خواهند شد.

آیکو با این خنک‌کننده و احتمالاً گوشی‌های قدرتمند جدیدش قصد دارد آن دسته از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی که می‌خواهند از عملکرد و گرافیک بالا بدون داغ شدن بیش از حد دستگاه لذت ببرند را هدف قرار دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا این خنک‌کننده‌ی جدید از نظر عملکرد در حد سری Clip 2 آیکو ظاهر خواهد شد یا خیر، اما این گیره‌ی خنک‌کننده‌ی مغناطیسی احتمالاً گزینه‌ی قابل حمل و سازگارتری برای بسیاری از گیمرها تلقی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>