Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی وان پلاس ایس 3 پرو احتمالاً با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد!

وان پلاس ایس 3 پرو احتمالاً با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکانت افشاگری معتبر “Smart Pikachu” اخیراً در شبکه‌ی اجتماعی ویبو ضمن تکرار شایعات قبلی پیرامون تجهیز گوشی وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3، اعلام کرد که این گوشی از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز بهره می‌برد. وان پلاس گوشی‌های برخوردار از حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی خود را تاکنون تنها روانه‌ی بازار چین کرده است و باید دید آیا این اتفاق برای وان پلاس ایس 3 پرو نیز خواهد افتاد یا این دستگاه روانه بازارهای جهانی نیز خواهد شد؟!

این افشاگر همچنین خبر داده که وان پلاس از طراحی کلی جدیدی برای گوشی جدید خود استفاده کرده است. با این حال، مشخص نیست که آیا ادعاهای اخیر Smart Pikachu براساس شایعات قبلی هستند یا این افشاگر با استناد به منبع جدیدی چنین شایعاتی را مطرح کرده است. اگر گفته‌های Smart Pikachu صحت داشته باشند، گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی خواهد بود. این همان سنسوری است که وان پلاس در گوشی ایس 3 (که در بازارهای جهانی با نام “وان پلاس 12R” به فروش می‌رسد) مورداستفاده قرار داده بود.

همچنین مطالعه کنید
آنر X50 با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 عرضه می‌شود

وان پلاس هر دو گوشی ایس پرو و ایس 2 پرو را در ماه اوت سال ۲۰۲۳ راهی بازار کرد، پس احتمالاً حداقل دو ماه تا رونمایی رسمی ایس ۳ پرو فاصله داریم و شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون این گوشی تا آن زمان ادامه خواهند یافت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>