Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی اپل همچنان با نمایشگر LCD عرضه خواهد شد

آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی اپل همچنان با نمایشگر LCD عرضه خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارشی که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود از برنامه‌های اپل برای تجهیز آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی جدید به صفحه‌نمایش‌های باقی‌مانده‌ی مینی LED آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی فعلی می‌داد. چنین تصمیمی بدون شک افزایش کیفیت قابل‌توجهی را نسبت به مدل‌های فعلی آیپد ایر رقم می‌زد، اما ظاهراً این گزارش دیگر صحت ندارد! راس یانگ، همان منبع قابل اعتماد گزارش مذکور، به‌تازگی رویای طرفداران اپل را نقش بر آب کرد و گفت که آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی جدید به‌جای پنل‌های مینی LED، از همان پنل‌های قدیمی IPS LCD شبیه به مدل فعلی آیپد ایر بهره خواهد برد!

این‌طور که به نظر می‌رسد، هزینه‌ی بالای صفحه‌نمایش‌های مینی LED دلیل اصلی تصمیم اپل بوده است. به این ترتیب، می‌توان انتظار داشت که پنل‌های باقی‌مانده برای نسل فعلی آیپد پرو مورداستفاده قرار بگیرند.

در همین راستا، یانگ اعلام کرد که مدل جدید آیپد با صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی مینی LED در تاریخ نامشخصی از ماه اکتبر تا دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این افشاگر مطمئن نیست که نام آیپد موردبحث چه خواهد بود و چه جایگاهی در خط تولید آیپدهای اپل خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا اپل قصد رونمایی از مدل رده‌بالای آیپد ایر را دارد یا قرار است شاهد معرفی مدل ارزان‌قیمت‌تری از آیپد پرو باشیم. شاید هم این پنل ۱۲.۹ اینچی مینی LED در نهایت برای محصول دیگری استفاده می‌شود.

این خبر قطعاً برای طرفدارانی که منتظر آیپد ایر‌ جدید با نمایشگر بهتر بودند، ناامیدکننده است. انتظار می‌رود رونمایی رسمی از مدل‌های جدید آیپد‌ ایر‌ و آیپد پرو اپل در مراسمی که ۷ مِه (۱۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود، صورت بگیرد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری تبلت ارزان قیمت اوکیتل OT8 فاش شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>