Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یوتیوب از یک ابزار ایده ساز مبتنی بر هوش مصنوعی مولد رونمایی کرد!

یوتیوب از یک ابزار ایده ساز مبتنی بر هوش مصنوعی مولد رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مشابه با سایر پلت‌فرم‌های متعلق به کمپانی گوگل، یوتیوب نیز طی چند ماه گذشته از قابلیت‌های مبتنی هوش مصنوعی متنوعی در راستای بهبود خدمات ارائه‌شده در پلت‌فرم خود رونمایی کرده است. در حالیکه اغلب این قابلیت‌ها در مرحله “آزمایشی” قرار دارند، این کمپانی در هفته جاری یک قابلیت جدید دیگر را نیز در اختیار گروه محدودی از خالقان محتوا در این پلت‌فرم قرار داد.

با استناد به اطلاعات منتشرشده در صفحه پشتیبانی یوتیوب، این کمپانی در حال حاضر بر روی آزمایش یک ابزار “ایده‌ساز” مبتنی بر محتوای هوش مصنوعی مولد برای خالقان محتوا تمرکز دارد. همان‌طور که از نام این ابزار پیداست، این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که در الهام‌گیری و دست‌یابی به ایده‌های جدید برای تولید محتواهای آتی به خالقان محتوا کانال‌های یوتیوبی یاری رساند. علاوه بر این با استناد به بیانیه گوگل، تولیدکنندگان محتوا قادرند از این ابزار برای درک بهتر مخاطبان و سرعت‌دهی به فرآیند ساخت ویدیو بهره ببرند.

در همین راستا، این ابزار جدید در 3 حیطه اساسی زیر به خالقان محتوا یاری می‌رساند:

  1. کشف و شناخت موضوعات یا سبک محتواهای مورد علاقه بینندگان
  2. شناسایی زوایا و جنبه‌های تازه برای ساخت محتواهای خلاقانه و منحصربه‌فرد
  3. بهبود خلاقیت فردی خالق محتوا از طریق ارائه نکات کلیدی برای ساخت محتوای جذاب
همچنین مطالعه کنید
قابلیت دستیار صوتی چت جی پی تی به صورت رایگان و برای عموم منتشر شد

با این حال، همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد، این ابزار در حال حاضر در مرحله آزمایشی بوده و تنها در دسترس گروه منتخبی از مالکان کانال‌های یوتیوبی که محتویات خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند، قرار دارد. با این حال، انتظار می‌رود گوگل به‌زودی این ابزار را در اختیار طیف وسیع‌تری از تولیدکنندگان محتوا قرار دهد.

یوتیوب از یک ابزار ایده‌ساز مبتنی بر هوش مصنوعی مولد رونمایی کرد!

علاوه بر این، یوتیوب به‌تازگی یک ویژگی جدید و متفاوت مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت آزمایشی در اختیار بینندگان این پلت‌فرم قرار داده است. در این قابلیت جدید کاربران قادرند با لمس یا کلیک بر روی دکمه “پرسش/ Ask” تعبیه‌شده در رابط کاربری این پلت‌فرم، سوالات مورد نظر خود را در رابطه با ویدیویی که در حال مشاهده آن هستند بپرسند و پاسخ‌های متناسب با پرسش‌های خود را دریافت نمایند.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>