Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش پنهان کردن محتوای برنامه ها در منوی "برنامه های اخیر" شیائومی!

آموزش پنهان کردن محتوای برنامه ها در منوی “برنامه های اخیر” شیائومی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های هوشمند شیائومی دارای یک ویژگی نسبتا ناشناخته در رابط کاربری MIUI خود هستند که به کاربران اجازه می‌دهد پیش‌نمایش یک برنامه را در منوی “برنامه‌های اخیر” تار کنند. در این مطلب روش پنهان کردن محتوای برنامه‌ها در منوی “برنامه‌های اخیر” گوشی‌های شیائومی را آموزش می‌دهیم. با اِروتِک همراه باشید.

در رابط کاربری MIUI 13 شیائومی یا هر پوسته اندرویدی دیگر، هر زمان که از پایین صفحه به سمت بالا به وسط بکشید و انگشت خود را در آنجا نگه دارید، می‌توانید به منوی “برنامه‌های اخیراً استفاده‌شده” دسترسی داشته باشید. برای کسانی که از ناوبری اشاره‌ای استفاده نمی‌کنند، باید گفت این منویی است که با فشار دادن دکمه سه خطی “همبرگر” در پایین ظاهر می‌شود.

در این منو می‌توانید لیستی چرخشی از تمام اپلیکیشن‌هایی که اخیراً اجرا کرده‌اید را با یک پیش‌نمایش برای هر کدام ببینید. تصور کنید در حال پخش صفحه‌نمایش خود در تلویزیون متصل‌شده هستید، یا قصد دارید چیزی را در گوشی هوشمند خود به دیگران نشان دهید و می‌خواهید به برخی از برنامه‌های دیگر دسترسی داشته باشید، در این حالت اگر نمی‌خواهید دیگران با حافظه پنهان عکس‌هایتان در گالری شما برخورد کنند، یا یک پیام بسیار خصوصی دارید که نمی‌خواهید دیگران از محتوای آن مطلع شوند، می‌توانید تصمیم بگیرید که پیش‌نمایش را در یک یا چند برنامه به انتخاب خود محو کنید! در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. در صفحه اصلی خود، انگشتان خود را روی صفحه نزدیک کرده و بر روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا به تنظیمات صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید.
  2. گزینه “بیشتر (More)” را در پایین انتخاب کنید.
  3. گزینه “پیش‌نمایش برنامه را محو کن (Blur app previews)” را انتخاب کنید.
  4. برنامه‌هایی را که می‌خواهید پیش‌نمایش آن‌ها را محو کنید، انتخاب کنید.
همچنین مطالعه کنید
چگونه از قابلیت های آزمایشی هوش مصنوعی یوتیوب استفاده کنیم؟

آموزش پنهان کردن محتوای برنامه ها در منوی "برنامه های اخیر" شیائومی!

لازم به ذکر است که برنامه‌های تحت تأثیر “تار شدن” همچنان در لیست “برنامه‌های اخیر” نمایش داده می‌شوند، با این حال، محتوای پیش‌نمایش آنها کاملاً غیرقابل خواندن خواهد بود.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>