Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل از هدفون‌ها و ایربادهای جدید بیتس رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های «بیتس سولو 4» (Beats Solo 4) و «بیتس سولو بادز» (Beats Solo Buds)، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات بیتس سولو 4

هدفون‌های جدید بیتس طراحی بسیار سبکی دارند و تنها با وزن ۲۱۷ گرم (که از آیفون 15 پرو مکس هم سبک‌تر است) به بازار می‌آیند. از سایر ویژگی‌های بیتس سولو 4 باید به مواردی مانند پدهای بسیار نرم، هدبند انعطاف‌پذیر، لغزنده‌های قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد.

بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

بیتس دارای مبدل‌های ۴۰ میلی‌متری اختصاصی است که تأخیر و لغزش صدا را به حداقل رسانده و وضوح و برد فوق‌العاده‌ای را ممکن می‌سازد. این هدفون همچنین از صدای سه‌بعدی و فضایی (Spatial) با ردیابی پویای سر پشتیبانی می‌کند و میکروفون‌های آن از یک الگوریتم هوشمند برای حذف نویز و افزایش کیفیت تماس‌ها بهره می‌گیرند.

جفت شدن این هدفون با iOS و اندروید به‌راحتی و با یک لمس ساده انجام می‌شود و بیتس سولو 4 از Find My اپل و Find My Device گوگل در این سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه‌ بر این، کاربران iOS با هدفون جدید بیتس دسترسی از راه دور به قابلیت‌های سیری و اشتراک‌گذاری صدا را دارند.

هدفون جدید بیتس هم از پورت USB-C (با پشتیبانی از صدای USB-C و شارژ همزمان) و هم جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا برای پخش بدون باتری و با سیم بهره‌مند است. دکمه‌ی b نیز به شما امکان می‌دهد تا دستیار صوتی را فعال کنید یا تماس‌ها را جواب دهید. برای کنترل و کم‌وزیاد کردن صدا هم باید بالا یا پایین این دکمه را فشار داد.

همچنین مطالعه کنید
5 مدل از بهترین دوربین های مدار بسته سیم کارتی

بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

بیتس وعده داده است که کاربران با هر بار شارژ می‌توانند از این هدفون‌ها انتظار عمر باتری طولانی و تا حداکثر ۵۰ ساعت را داشته باشند. بیتس سولو 4 همچنین از ویژگی Fast Fuel برخوردارست که به‌کمک آن می‌توانید با ۱۰ دقیقه شارژ، تا حداکثر ۵ ساعت به پخش محتوای صوتی بپردازید.

هدفون بیتس سولو 4 هم‌اکنون در رنگ‌‌بندی‌های مشکی، آبی و صورتی با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

مشخصات بیتس سولو بادز

این ایربادها از نازل‌های آکوستیک با طراحی ارگونومیک برای بهبود کیفیت صدا و کاهش فشار بهره می‌گیرند. هر دو ایرباد دارای مبدل‌های دولایه هستند که نوسان و لغزش در صدا را کاهش می‌دهند و صدایی باکیفیت و پرجزئیات را ارائه می‌کنند. هر دو ایرباد همچین به میکروفون‌های سفارشی با الگوریتم پیشرفته‌ی حذف نویز مجهز شده‌اند.

بیتس سولو 4 و بیتس سولو بادز با شارژدهی استثنایی معرفی شدند

همانند هدفون بیتس سولو 4، جفت شدن این ایربادها با iOS و اندروید هم به‌آسانی و سریع صورت می‌گیرد و بیتس سولو بادز از Find My اپل و Find My Device گوگل پشتیبانی می‌کند.

بیتس‌ سولو‌ بادز‌ رونمایی شد

دکمه‌ی b بار دیگر کنترل اصلی محصول جدید بیتس را برعهده دارد و دستورات مختلفی را با یک ضربه یا فشار طولانی اجرا می‌کند که امکان تغییر آن‌ها در تنظیمات iOS یا برنامه‌ی Beats در دسترس است. بیتس سولو بادز با یک بار شارژ تا ۱۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت و با Fast Fuel، هر ۵ دقیقه شارژ معادل یک ساعت شارژدهی بیشتر خواهد بود.

بیتس سولو بادز در رنگ‌بندی‌های مشکی، خاکستری، بنفش و قرمز با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در ماه ژوئن (حوالی خرداد و تیر) به فروش خواهد رسید. شایان ذکر است که در جعبه‌ی این ایربادها 4 سَری با اندازه‌های مختلف (XS ،S ،M ،L) قرار دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>