Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی سونیک 3 کراس بیتس با شارژدهی 60 ساعته عرضه شد

هندزفری بلوتوثی سونیک 3 کراس بیتس با شارژدهی 60 ساعته روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند کراس‌بیتس (Crossbeats) به‌طور رسمی هندزفری بلوتوثی سونیک 3 (Sonic 3) را راهی بازار کرد. ویژگی اصلی این ایربادها، ارائه‌ی صدایی با کیفیت بالا و قیمتی رقابتی است. برای آشنایی با مشخصات هندزفری بلوتوثی سونیک 3 کراس بیتس، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی سونیک 3 کراس بیتس

ایربادهای جدید کراس‌بیتس به درایورهای گرافنی ۱۳ میلی‌متری مجهز هستند و از فناوری Quad Mic MEMSensing بهره می‌برند که کیفیت تماس‌ها را با حذف نویز محیطی بهبود می‌بخشد.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی سونیک ۳، طول عمر طولانی باتری آن محسوب می‌شود، چرا که کراس‌بیتس وعده‌ی شارژدهی استثنایی ۶۰ ساعته را داده است. این ایربادها همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانند برای ۱۰۰ دقیقه مورداستفاده قرار بگیرند.

هندزفری بلوتوثی سونیک 3 کراس بیتس با شارژدهی 60 ساعته عرضه شد

سونیک ۳ همچنین از حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی ۳۰ دسی‌بلی برای تجربه‌ی شنیداری بدون حواس‌پرتی و حالت تأخیر کم ۴۰ میلی‌ثانیه‌ای برخوردار است که همگام‌سازی بین صدا و ویدیو را بهبود می‌دهند.

جدیدترین ایربادهای برند کراس‌بیتس موفق به کسب گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر آب و عرق نیز شده‌اند که آن‌ها را برای ورزش و فعالیت‌های خارج از خانه تبدیل به گزینه‌هایی ایده‌آل می‌کند. از سایر ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی باید به پشتیبانی آن از کدک‌های AAC/SBC و بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی «سریعترین شارژر گوشی هوشمند جهان» را در 28 فوریه (9 اسفند) معرفی می‌کند

هندزفری بلوتوثی سونیک ۳ در دو رنگ‌بندی مشکی و سفید با قیمت پایه‌ی ۱٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>