Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر جدیدی از یکی از قطعات هوم پاد 3 اپل فاش شد

جزییات جدیدی از هوم پاد 3 اپل فاش شد؛ احتمال پشتیبانی از تماس تصویری!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات مختلف به در دست ساخت بودن چند مدل مختلف از اسپیکر مجهز به نمایشگر هوم پاد (HomePod) اپل اشاره داشته‌اند. تصویر جدیدی که اخیراً از قطعه‌ی نسل بعدی هوم پاد اپل فاش شده است نیز اطلاعات بیشتری درباره‌ی ظاهر احتمالی آن را در دسترس قرار می‌دهد.

یکی از کلکسیونرهای اپل در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تصویری از کاور نمایشگری را منتشر کرده است که ظاهراً به اسپیکر مجهز به صفحه‌ی لمسی هوم پاد 3 تعلق دارد. با توجه به این تصویر جدید، به نظر می‌رسد شیشه‌ی مذکور برخلاف ادعاهای قبلی پیرامون خمیدگی داخلی آن، دارای یک طراحی تخت و براق خواهد بود.

تصویر جدیدی از یکی از قطعات هوم پاد 3 اپل فاش شد

این افشاگر همچنین اشاره کرد که تصویر بالا برای اسپیکر بعدی اپل با کد B720 است که اولین‌بار توسط همین منبع در سال گذشته ذکر شده بود. سایت 9to5Mac هم قبلاً این کد را تأیید کرده بود و آن را متعلق به نمونه‌ی اولیه اسپیکر هوم پاد جدید اپل می‌دانست.

این‌طور که به نظر می‌آید، اپل در آخرین مراحل توسعه‌ی اسپیکر هوم پاد با صفحه‌ی لمسی است. کدی که اخیراً در به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید tvOS اپل رؤیت شد نیز به چنین محصولی اشاره دارد.

همچنین مطالعه کنید
پاور بانک فوق باریک شیائومی با ضخامتی ۱۰ میلی متری معرفی شد!

طبق شایعات قبلی، اپل قصد ساخت اسپیکر هوم پاد با نمایشگری به‌اندازه‌ی تبلت‌های بزرگ را نیز داشته است و این احتمال وجود دارد که دستگاه موردبحث از تماس‌های تصویری فیس‌تایم (FaceTime) از طریق دوربین جلویی بهره‌مند شود. باید منتظر ماند و دید که این گمانه‌زنی‌ها در نهایت تا چه میزان صحت خواهند داشت و آیا این نمایشگر جداشدنی خواهد بود یا خیر.

علاوه‌بر این‌ها، مارک گورمن در گزارش جدید خود از احتمال رونمایی از هوم پاد 3 اپل در سال جاری میلادی خبر داده است. با این حال، همچنان اطلاعاتی درباره‌ی قیمت نهایی این بلندگوی مجهز به نمایشگر در دسترس قرار ندارد.

منبع: NextPit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>