Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

باسئوس از هندزفری بلوتوثی AirGo 1 Ring رونمایی کرد

باسئوس از هندزفری بلوتوثی AirGo 1 Ring رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی باسئوس (Baseus) از هندزفری جدیدی با نام «AirGo 1 Ring» رونمایی کرد. این هندزفری از طراحی روی گوش (Open-Ear) بهره می‌برد و عمر باتری آن ۲۵ ساعت است. هندزفری بلوتوثی جدید باسئوس ۱۳۸ یوان (حدود ۲۰ دلار) قیمت دارد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های هندزفری AirGo 1 Ring، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هندزفری AirGo 1 Ring باسئوس

برجسته‌ترین ویژگی هندزفری AirGo 1 Ring، ارائه‌ی صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای است که با استفاده از درایورهای دینامیکی ۱۲ میلی‌‌متری و فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) به‌دست آمده تا یک تجربه‌ی غوطه‌ورکننده و واقع‌‌گرایانه با هندزفری‌های روی گوش را فراهم کند.

علی‌رغم این نوع طراحی باز، کمپانی باسئوس ادعا می‌کند که AirGo 1 Ring از انتقال صدای جهت‌‌دار و زاویه‌‌ی دقیق ۲۰ درجه‌‌ای قرارگیری روی گوش بهره می‌گیرد تا میزان نشت صدا را به حداقل رسانده و صدای باکیفیتی را حفظ کند.

درباره‌ی طول عمر AirGo 1 Ring نیز باید گفت که این هندزفری با یک‌بار شارژ تا ۶ ساعت امکان پخش موسیقی را ارائه می‌دهد و این زمان با کمک ظرفیت کیس شارژ به ۲۵ ساعت افزایش می‌یابد. کیس شارژ این هندزفری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌تواند تا ۲ ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

باسئوس از هندزفری بلوتوثی AirGo 1 Ring رونمایی کرد

ایربادهای جدید باسئوس سبک هستند و هر کدام از آن‌ها تنها ۴٫۵ گرم وزن دارند. هندزفری‌ AirGo 1 Ring باسئوس همچنین از طراحی قلاب‌‌مانند شفاف با دو لایه برای قرارگیری ایمن و راحت روی گوش در طول روز برخوردار است.

همچنین مطالعه کنید
رد مجیک به‌زودی کولر 5 پرو را با پشتیبانی از مگ‌سیف روانه بازار می‌کند

علاوه‌بر راحتی، این ایربادها از قابلیت‌های متعددی نیز بهره می‌برند. این محصول به بلوتوث 5.3 مجهز است تا اتصال پایدار و مصرف بهینه‌ی باتری را تضمین کند. فناوری «Baseus Smart Dual Connect» هم امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را فراهم می‌کند که برای کاربرانی که می‌خواهند در کنار گوش دادن به موسیقی دلخواه خود، قادر به برقراری تماس‌های کاری باشند گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

این ایربادها با تأخیر بسیار پایین ۰٫۰۶ میلی‌ثانیه‌ای سبب همگام‌سازی صدا و تصویر در هنگام بازی می‌شوند. برنامه‌ی Baseus نیز با فراهم کردن امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها، تنظیم نحوه‌‌‎ی قرارگیری ایربادها و انتخاب میان ۱۲ افکت صوتی اکولایزر (EQ)، تجربه‌ی کاربر را بهبود می‌بخشد.

باسئوس از هندزفری بلوتوثی AirGo 1 Ring رونمایی کرد

کنترل لمسی روی ایربادهای جدید باسئوس به کاربران این امکان را می‌دهد تا موسیقی را پخش و متوقف کنند، تماس‌ها را پاسخ داده یا به اتمام برساند، بین حالت‌‌‎های مختلف صدا جابه‌جا شوند و حتی دستیار صوتی را فعال کنند. شایان ذکر است که تمامی کنترل‌‌های لمسی را می‌توان از طریق برنامه‌ی Baseus شخصی‌سازی کرد.

هندزفری AirGo 1 Ring باسئوس در دو رنگ‌بندی سفید و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود. وزن این هندزفری (بدون در نظر گرفتن بسته‌بندی) ۴۲٫۸ گرم است و این ایربادها برد ارتباطی تقریباً ۱۰ متری را ارائه می‌کنند. برای شارژ کیس هندزفری جدید باسئوس از درگاه Type-C استفاده می‌شود و زمان شارژ کامل این هندزفری حدود ۱٫۵ ساعت است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>