Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از دسک لامپ 2 با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرد!

شیائومی از دسک لامپ 2 با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌تازگی از میجیا دسک لامپ 2 (Mijia Desk Lamp 2) خود که نسخه ارتقاءیافته سری لامپ‌های رومیزی محبوب این کمپانی است رونمایی کرد. لامپ جدید دارای سرلامپ 60 سانتی‌متری بزرگتر و طراحی پروژکتوری برای بهبود روشنایی و کاهش تابش خیره‌کننده است. این لامپ که به رابط کاربری HyperOS مجهز شده با برچسب قیمتی 25 دلار روانه بازار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با مشخصات جذاب این محصول با اِروتِک همراه باشید.

شیائومی از دسک لامپ 2 با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرد!

مشخصات میجیا دسک لامپ 2 شیائومی:

شیائومی در دسک لامپ 2 سلامت چشم کاربران را در اولویت قرار داده و گواهینامه‌های استاندارد “CQC Reading and Writing Desk Lamp AA-level Light” و “CQC Learning Lamp AAAA-level” چین را برای این محصول تضمین کرده است. این گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که این لامپ از سطوح روشنایی لازم برای هر دو کار خواندن و نوشتن فراتر رفته و استانداردهای دوره‌های طولانی مطالعه و یادگیری را نیز رعایت می‌کند.

شیائومی مدعی است این محصول نسبت به نسل قبلی بهبودهای قابل‌توجهی در روشنایی و یکنواختی نو داشته است. ناحیه مرکزی (500 میلی‌متری در 300 میلی‌متری) دارای حداقل روشنایی 756 لوکس است که 51 درصد از استاندارد ملی 500 لوکس چین فراتر می‌رود.

شیائومی از دسک لامپ 2 با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرد!

علاوه بر این، نرخ یکنواختی در این ناحیه 1.96 بوده که 34 درصد بهتر از استاندارد ملی “کمتر یا مساوی 3” است. بهبودهای مشابهی در سطح کلی (700 میلی‌متر در 500 میلی‌متر) با حداقل روشنایی 364 لوکس (45 درصد افزایش) و یکنواختی 4.06 (42 درصد افزایش) نسبت به نسل قبلی نیز مشاهده می‌شود. این اعداد چشمگیر به یک سطح کار گسترده‌تر و یکنواخت‌تر اشاره می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید
اینفینیکس فناوری شارژ سیمی 260 واتی و شارژ بی سیم 110 واتی را معرفی کرد

دسک لامب 2 میجیا راحتی کاربر را فراتر از روشنایی در اولویت قرار داده و گواهینامه نور بهینه TÜV SÜD را نیز دریافت کرده است که عملکرد بدون لرزش و کاهش خطر نور آبی را تضمین می‌کند. این به یک تجربه بصری راحت‌تر، به خصوص در طول جلسات طولانی مطالعه منجر می‌شود.

علاوه بر این، این لامپ دارای شاخص رندر رنگ (Ra) بالای 97 است که مقدار R9 آن به 90 می‌رسد. این عدد نشان می‌دهد که نور تولیدشده بسیار شبیه به نور طبیعی است و رنگ‌ها را با دقت زیاد بازتولید می‌کند.

شیائومی از دسک لامپ 2 با رابط کاربری HyperOS رونمایی کرد!

شیائومی برای این طراحی نوآورانه پروژکتوری رو‌به‌جلو از 112 مهره لامپ با کیفیت بالا برای به حداقل رساندن تابش خیره‌کننده و ایجاد محیط روشنایی راحت‌تر استفاده کرده است. این رویکرد طراحی، یک انحراف از لامپ‌های رومیزی سنتی است که نور را به سمت پایین پخش می‌کنند.

میجیا دسک لامپ 2 به‌طور یکپارچه با اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی، HyperOS نیز ادغام می‌شود. این به کاربران اجازه می‌دهد تا لامپ را از طریق دستگاه‌های هوشمند مختلف کنترل کرده و دمای رنگ، روشنایی و تغییر بین حالت‌های روشنایی را برای ایجاد محیطی عالی برای هر نوع فعالیت مطالعاتی تنظیم کنند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>