Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا در عرض چند دقیقه کاملاً به فروش رسید!

نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا در عرض چند دقیقه کاملاً به فروش رسید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی نوبیا (Nubia/ زیرمجموعه کمپانی ZTE) از نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا رونمایی کرد. با این حال به دلیل استقبال گسترده کاربران از این نسخه، موجودی این گوشی در وب‌سایت رسمی این کمپانی تنها پس از گذشت چند دقیقه به اتمام رسید! این در حالی است که پیش از این کمپانی نوبیا از عرضه این مدل در “تعداد نسخه‌های محدود/ Limited Edition” خبر داده بود.

مشخصات کلیدی نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا

نوبیا Z60 اولترا مدل Starry Night از مشخصات سخت‌افزاری مشابه با نسخه اصلی بهره می‌برد. این گوشی پرچم‌دار دارای یک صفحه نمایش آمولد تخت 6.8 اینچی با “رزولوشن 1116 در 2480 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، تراکم پیکسلی 400 (ppi)، حداکثر روشنایی 1500 نیتی و پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3” است. لازم به ذکر است، این نمایشگر یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را نیز لایه زیرین خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا با طراحی متمایز این دستگاه مواجه می‌شویم. نوبیا در طراحی این نسخه از تابلو نقاشی رنگ روغن “شب پُر ستاره/ The Starry Night” وینسنت ون‌گوگ الهام گرفته و بخشی از نماد اصلی این تابلو (ستاره‌های درخشان) بر روی قاب این نسخه نقش بسته است.

همچنین مطالعه کنید
تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد

علاوه بر این، این گوشی پرچم‌دار به سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از “سنسور اصلی IMX800 سونی با وضوح 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.59″، “سنسور فوق‌عریض (اولترا واید) OV50E آمنی‌‌ویژن با وضوح 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8” و “سنسور پریسکوپ OV64B آمنی‌ویژن با وضوح 64 مگاپیکسلی و زوم 3.2 برابری” مجهز می‌باشد.

نوبیا Z60 اولترا مدل Starry Night از تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره برده و از “رم نوع LPDDR5x با ظرفیت 16 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی نوع UFS 4.0 با ظرفیت 512 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است، این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری MyOS 14 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

نسخه Starry Night نوبیا Z60 اولترا در عرض چند دقیقه کاملاً به فروش رسید!

این گوشی به یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از شارژ سیمی سریع با سرعت 80 واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از 2 سیم‌کارت
  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.4
  • بهره‌مندی از رتبه IP68 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)

در نهایت، لازم به ذکر است این نسخه با برچسب قیمتی “999 دلاری” از طریق وب‌سایت Giztop به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>