Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایربادهای جدید ناتینگ Ear و ناتینگ Ear (a) مجهز به ChatGPT معرفی شدند

ایربادهای جدید ناتینگ Ear و ناتینگ Ear (a) مجهز به ChatGPT معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جدیدترین ایربادهای برند ناتینگ (Nothing) در دو سبک مجزا و با برچسب‌های قیمتی مختلف به‌صورت رسمی رونمایی شدند. ناتینگ Ear که ایرباد پرچمدار جدید این شرکت به حساب می‌آید، به‌عنوان جانشین مستقیم ایرباد ناتینگ Ear (2) با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می‌شود. در حالی که ایرباد ناتینگ Ear (a) با قیمت ۹۹ دلار گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری از نسل جدید ایربادهای ناتینگ خواهد بود. ناتینگ همچنین اعلام کرد که این ایربادهای جدید با هوش مصنوعی ChatGPT یکپارچه‌ شده‌اند و امکان بهره‌گیری از دستیار هوش مصنوعی با استفاده از ژست حرکتی پینچ (نزدیک کردن دو انگشت به یکدیگر، شبیه به نیشگون گرفتن) را ارائه می‌دهد.

ایرباد ناتینگ Ear

این ایربادها از درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی‌متری با دیافراگم سرامیکی بهره می‌برند که صداهای اوج و بالا را با کیفیت بیشتری به گوش کاربر می‌رساند. دو مجرای مجزا در این درایورها نیز جریان هوا را بهبود می‌بخشند و صدای رساتری را انتقال می‌دهند. ایربادهای ناتینگ Ear از دو کدک LDAC و LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کنند و دارای الگوریتم حذف نویز فعال هوشمند (Smart ANC) هستند که به‌طور خودکار نشت نویز را بررسی کرده و نویز کنسلینگ را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

ناتینگ با ویژگی اکوالایز پیشرفته در برنامه‌ی ناتینگ ایکس (Nothing X)، کنترل‌های صوتی بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد و حتی از این طریق می‌توانید تنظیمات جدید خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ایرباد پرچم‌دار ناتینگ با استفاده از بلوتوث ۵٫۳، Fast Pair گوگل و Swift Pair مایکروسافت با دستگاه‌های دیگر جفت می‌شود.

در کنار این موارد، ناتینگ همچنین یک میکروفون جدید با فناوری Clear Voice Technology جهت دریافت بهتر صدا و تماس‌های واضح‌تر را در طراحی ایربادهای ناتینگ Ear مورداستفاده قرار داده است. شارژدهی این ایربادها بدون استفاده از قابلیت حذف نویز فعال حدود ۸٫۵ ساعت خواهد بود (۵٫۲ ساعت با ANC) و کاربران می‌توانند انتظار دوام ۴۰٫۵ ساعته با قاب شارژ ناتینگ Ear را داشته باشند. جدیدترین ایربادهای پرچم‌دار ناتینگ همچنین از شارژ سیمی USB-C و شارژ بی‌سیم تا ۲٫۵ وات با شارژرهای سازگار Qi پشتیبانی می‌کنند.

ایربادهای ناتینگ Ear در رنگ‌‌بندی‌های سفید و مشکی با قیمت ۱۴۹ دلار راهی بازار می‌شوند. پیش‌فروش ناتینگ Ear هم‌اکنون آغاز شده است و فروش رسمی آن از تاریخ ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) شروع خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
اولین گیره خنک کننده مغناطیسی آیکو همراه با سری Z9 به‌زودی عرضه می‌شود

ایرباد ناتینگ Ear (a)

این ایربادها اکثر ویژگی‌های اصلی مدل Ear، از درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی‌متری گرفته تا پشتیبانی از حذف نویز فعال و LDAC، را حفظ می‌کنند. طراحی کیس ایربادهای ناتینگ Ear (a) مستطیلی‌شکل است و از این نظر کمی با مدل Ear تفاوت دارد. یک نسخه‌ی زردرنگ از این ایربادها نیز در کنار رنگ‌‌بندی‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

غیر از اکوالایزر حرفه‌ای و دیافراگم سرامیکی، سایر مشخصات ناتینگ Ear (a) همانند مدل گران‌تر Nothing Ear در نظر گرفته شده است. عمر باتری Ear (a) هم در صورت عدم استفاده از قابلیت حذف نویز فعال برابر با ۹٫۵ ساعت خواهد بود (۵٫۵ ساعت با فعال بودن ANC) و حداکثر شارژدهی ۴۲٫۵ ساعته با کیس شارژ ارائه می‌شود. در پایان نیز باید اشاره کرد که این مدل تنها از شارژ سیمی از طریق USB-C بهره می‌برد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>