Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است!

بازی eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کونامی (Konami) اعلام کرد که بازی رایگان eFootball تاکنون در تمامی پلتفرم‌ها بیش از ۷۵۰ میلیون‌بار دانلود شده است، آماری که رشد قابل‌توجهی را نسبت به ۷۰۰ میلیون دانلود تا ژانویه‌ی سال جاری میلادی نشان می‌دهد. این شرکت ژاپنی به‌مناسبت چنین دستاوردی یک کمپین سه‌هفته‌ای با رویدادها، آیتم‌ها و جوایز مختلف را آغاز کرده است.

بازیکنانی که از ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) تا ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) وارد بازی فوتبالی محبوب کونامی شوند، در مجموع ۷۰ سکه‌ی eFootball، هفت برنامه‌ی تمرینی موقعیتی، هفت برنامه‌ی تمرینی مهارتی، سه کارت اختصاصی از لیونل مسی و یک کارت رایگان روبرت لواندوفسکی از تیم بارسلونا را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. علاوه‌ بر این، چند کارت ویژه از بازیکنان تیم اینتر میلان تا روز ۲ مِه (۱۳ اردیبهشت) در دسترس قرار می‌گیرند و یکی از این کارت‌ها به‌عنوان پاداش ورود به بازی در نظر گرفته شده است.

بازی eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است!

بازیکنان با کامل کردن اچیومنت‌های کمپین جدید کونامی می‌توانند تا حداکثر ۳۶۰,۰۰۰ جی‌پی، ۲۵۰ سکه‌ی eFootball، پنج برنامه‌ی تمرینی مهارتی، ۱۰۲ هزار Exp و سه عدد «Highlight: European Clubs Chance Deals» به‌دست آورند. شایان ذکر است که تخفیف سکه‌های eFootball و کاهش ۵۰ درصدی قیمت پَس‌های بازی (Premium Match Pass و Value Match Pass) نیز تا ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) ادامه خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید
بسته الحاقی داستانی و حالت های جدید برای بازی Prince of Persia تأیید شد

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>