Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی واچ فیت 3 با تغییرات نرم‌افزاری متعددی عرضه خواهد شد

هواوی واچ فیت 3 با تغییرات نرم‌افزاری متعدد عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق شایعات جدید، ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 قرار است هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر نرم‌افزاری با تغییرات قابل توجهی روبه‌رو شود. براساس گفته‌های اخیر اکانت افشاگری «Fixed Focus Digital» در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، انتظار می‌رود هواوی واچ فیت 3 در اواخر بهار یا اوایل تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی به بازارها راه یابد. این گجت پوشیدنی از صفحه‌نمایش مستطیلی‌شکل ۲٫۵ بعدی (خمیده) و دکمه‌ی چرخان «در سطح پرچم‌دار» در سمت چپ ساعت بهره خواهد برد.

هواوی واچ فیت 3 با تغییرات نرم‌افزاری متعددی عرضه خواهد شد

رندرهایی که به‌تازگی از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده است، طراحی کاملاً متفاوتی را نسبت به نسل قبلی واچ فیت هواوی نشان می‌دهد و این‌طور که به نظر می‌رسد، گجت پوشیدنی جدید هواوی شباهت بسیار زیادی به اپل واچ دارد.

علاوه‌بر تغییر چشمگیر از نظر طراحی ظاهری، هواوی واچ فیت 3 در رابط کاربری نیز تغییرات زیادی را به خود می‌بیند. افشاگر مذکور مدعی شده است که رابط کاربری ساعت هوشمند جدید هواوی براساس آخرین نسخه‌ی HarmonyOS با تغییرات بزرگی روبه‌رو خواهد شد. اگرچه هنوز رابط کاربری این ساعت هوشمند مشخص نیست، اما واچ فیت 3 احتمالاً به‌طور پیش‌فرض HarmonyOS 4.2 یا HarmonyOS NEXT را اجرا می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
معرفی هدفون‌‌های Earbuds 3 Pro ردمی با چیپست کوالکام و مداومت پخش 30 ساعتی

 

هواوی واچ فیت 3 با تغییرات نرم‌افزاری متعددی عرضه خواهد شد

رابط کاربری تغییریافته و اصلاح‌شده‌ی ساعت هوشمند بعدی هواوی ممکن است انیمیشن‌های روان‌تر، فضای بیشتر برای آیکون‌ها، فونت‌های بزرگ‌تر و واچ‌فیس‌های متنوع‌تری را شامل شود. با این حال، همچنان باید منتظر تأیید رسمی چنین ویژگی‌هایی توسط هواوی ماند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>