Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تلویزیون هوشمند 4K «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» هواوی با قیمت مناسب روانه بازار شد

تلویزیون هوشمند 4K «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» هواوی روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی جدیدترین سری تلویزیون‌های هوشمند خود به نام «Vision Smart Screen 4 SE» (ویژن اسمارت اسکرین 4 SE) را با ویژگی‌های جذاب و قیمتی مناسب راهی بازار کرد. این تلویزیون هوشمند که در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌‎شود، در حال حاضر با قیمت پایه‌ی ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات ویژن اسمارت اسکرین 4 SE هواوی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تلویزیون هوشمند ویژن اسمارت اسکرین 4 SE هواوی

تمامی مدل‌های تلویزیون هوشمند جدید هواوی از رزولوشن 4K، همراه با حاشیه‌های بسیار باریک ۱٫۵ میلی‌متری و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصدی بهره می‌برند. ویژن اسمارت اسکرین 4 SE با فناوری «Honghu Picture Quality» از ۱۰ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و به دقت رنگ ۱۰۰ درصدی در گستره‌ی رنگی BT.709 دست می‌یابد. این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از محتوای HDR و فناوری سوپر رزولوشن است و کیفیت تصاویر را به بهینه‌ترین شکل به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون به تراشه‌ی اختصاصی هواوی مجهز است که می‌تواند از محتوای 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند و ارتقاء قابل‌توجهی را به‌لطف استفاده از پورت HDMI 2.1 نسبت به نسل قبلی ارائه دهد. برخورداری تلویزیون هوشمند جدید هواوی از HDMI 2.1 به‌معنای پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند ALLM و VRR است که برای تجربه‌ی گیمینگ باکیفیت ضروری به حساب می‌آیند.

جدیدترین تلویزیون هوشمند هواوی از فناوری کستینگ 4K با هشت حالت مختلف بهره می‌گیرد که آن را برای پخش بدون تأخیر و قطعی محتوای 4K، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا استریم فیلم و ویدیو، تبدیل به گزینه‌ی ایده‌آلی می‌کند.

این تلویزیون همچنین دارای یک دوربین قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی با رزولوشن 1080p است که برای برقراری تماس‌های تصویری و تجربه‌ی بازی‌های واقعیت افزوده کاربردی محسوب می‌شود. این دوربین همچنین می‌تواند در حین تماس‌های تصویری محل قرارگیری حداکثر ۸ نفر را تشخیص دهد و مجهز به دیافراگم ۲٫۲ و سنسور بزرگتر برای تصویربرداری واضح‌تر، حتی در شرایط کم‌نور است.

همچنین مطالعه کنید
رونمایی از تلویزیون ES50 2022 شیائومی با رزولوشن 4K و پردازنده مدیاتک

تلویزیون هوشمند 4K با بهره‌مندی از دوربین مجهز به هوش مصنوعی جهت تشخیص سه‌بعدی اسکلتی، تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای تناسب اندام و سرگرمی در خانه می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به تجهیزات اضافی، با نمایشگر برای تمرینات و بازی‌های مختلف تعامل داشته باشند.

مدل ۷۵ اینچی این تلویزیون هوشمند از ۴ بلندگو (دو اسپیکر با برد کامل و دو اسپیکر با فرکانس پایین) بهره می‌برد تا صدای رسا و فراگیری را ارائه دهد. مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی نیز هر کدام به دو بلندگو با برد کامل مجهز شده‌اند.

این دستگاه از فناوری دوگانه‌ی محافظت از چشم هنگام پخش محتواهای با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تأییدیه‌ی TÜV Rheinland برای نور آبی کم و بدون سوسو زدن برخوردارست که فشار واردشده به چشم را هنگام تماشای تلویزیون برای مدت زمان طولانی به حداقل می‌رساند.

تلویزیون هوشمند «ویژن اسمارت اسکرین 4 SE» از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 هواوی استفاده می‌کند که متمرکز بر تعامل آسان با کاربر است و از دور با صدا کنترل می‌شود. این تلویزیون همچنین به‌لطف برخورداری از قابلیت تشخیص گویش‌های مختلف، برای کاربران در هر سنی قابل دسترس خواهد بود.

مدل ۵۵ اینچی تلویزیون هوشمند جدید هواوی با قیمت ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۲ دلار) راهی بازار می‌شود، در حالی که مدل ۶۵ اینچی ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۲۲ دلار) قیمت دارد و مدل ۷۵ اینچی با برچسب قیمتی ۳٬۹۹۹ یوان (حدود ۵۶۳ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>