Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Frostpunk 2

تاریخ آغاز بتای بازی Frostpunk 2 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طرفداران بازی Frostpunk مدت‌هاست که منتظر دنباله‌ی عنوان شهرسازی پساآخرالزمانی محبوب خود هستند و خوشبختانه این انتظار طولانی به‌زودی به پایان خواهد رسید. ماه گذشته بود که استودیوی ۱۱ بیت (11bit) از تاریخ عرضه‌ی این عنوان برای کامپیوتر رونمایی کرد و باخبر شدیم که بازی Frostpunk 2 در اوایل مردادماه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اکنون، تاریخ آغاز بتای این بازی نیز به‌صورت رسمی توسط استودیوی ۱۱ بیت تأیید شد.

به این ترتیب، آن دسته از کاربرانی که نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنند، از ۱۵ تا ۲۲ آوریل (27 فروردین تا 3 اردیبهشت) به بتای Frostpunk 2 دسترسی خواهند داشت. این بتا به بازیکنان امکان تجربه‌ی حالت سندباکس (Sandbox) بازی تحت عنوان «Utopia Builder Preview» را می‌دهد. استودیوی ۱۱ بیت همچنین خاطرنشان کرده است که بتای مذکور تنها به زبان‌های انگلیسی و چینی ساده قابل تجربه خواهد بود.

تاریخ آغاز بتای بازی Frostpunk 2 مشخص شد

نسخه‌ی کامل بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و از روز عرضه به دست مشترکان سرویس PC Game Pass خواهد رسید. شایان ذکر است که نسخه‌های مخصوص پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز در دست ساخت قرار دارند اما استودیوی ۱۱ بیت در حال حاضر هنوز تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی بازی پساآخرالزمانی خود را اعلام نکرده است.

همچنین مطالعه کنید
بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد و سال انتشار

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>