Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رویکرد متفاوت مایکروسافت در ارائه به‌روزرسانی‌های ویندوز 10!

رویکرد جدید مایکروسافت در ارائه به‌روزرسانی‌های ویندوز 10!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مایکروسافت قصد دارد تا پایان عمر سیستم‌عامل ویندوز 10 (در 14 اکتبر 2025 میلادی/ 22 مهر 1404) به ارسال منظم به‌روزرسانی‌های انحصاری برای این سیستم عامل ادامه دهد. با این حال روز گذشته میتش شاه (یکی از مهندسان بخش توسعه نرم‌افزار کمپانی مایکروسافت) ضمن انتشار یک توئیت بر روی حساب کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی X، از رویکرد جدید مایکروسافت برای ارائه به‌روزرسانی‌های مربوط به این سیستم عامل خبر داد.

به گفته شاه در حالیکه برخلاف ویندوز 11 مایکروسافت قابلیت‌های جدید بسیار متنوعی را برای ویندوز 10 در نظر نگرفته و از این رو بسته‌های به‌روزرسانی این سیستم عامل چندان حجیم نیست اما این کمپانی در تلاش است تا با به‌کارگیری از یک تکنیک از ویندوز 11 تا حد ممکن از حجم بسته به‌روزرسانی‌های آتی ویندوز 10 بکاهد.

در این رویکرد مایکروسافت ضمن اطمینان از ارائه عملکرد صحیح سیستم عامل و وصله‌های امنیتی، با بسته‌بندی کارآمدتر و حذف عناصر غیرضروری بسته‌های به‌روزرسانی، حجم بسته به‌روزرسانی را به طرز قابل‌توجهی کاهش داده و در نتیجه بستر مناسبی برای دانلود و نصب سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها ضروری برای کاربران ویندوز 10 فراهم می‌شود. لازم به ذکر است، این رویکرد جدید شامل حال بسته‌های آخرین به‌روزرسانی تجمعی ماهانه (LCU/ بسته به‌روزرسانی شامل به‌روزرسانی‌های پیشین که برای افرادی که برای نخستین بار یک سیستم عامل را نصب می‌کنند، مفید است) نیز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
حل مشکلات پردازنده‌های Ryzen شرکت AMD در ویندوز 11، تا هفته آینده با همکاری مایکروسافت

در صورت استفاده از سیستم عامل ویندوز 10، توصیه می‌شود حتماً به‌روزرسانی 23 جولای 2023 (KB5028244) ویندوز 10 را نصب کنید. علاوه بر این، با دانلود و نصب به‌روزرسانی سرویس (SSU) KB5031539 می‌توانید از سازگاری سیستم عامل دستگاه خود با این دسته از به‌روزرسانی‌های جدید و بهینه‌سازی شده اطمینان حاصل نمایید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>