Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد ریمیک سایلنت هیل 2 به‌زودی اعلام خواهد شد

تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد ریمیک سایلنت هیل 2 به‌زودی اعلام خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو بلوبر تیم (Bloober Team)، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را درباره‌ی ریمیک بازی سایلنت هیل 2 (Silent Hill 2) به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های بابینو در جریان کنفرانس گزارش تلفیقی سال ۲۰۲۳ این شرکت، تیم توسعه‌دهنده‌ در مراحل پایانی کار بر روی ریمیک موردانتظار سایلنت هیل 2 قرار دارد و انتظار می‌رود به‌زودی تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد آن اعلام شود.

جف گراب، افشاگر مطرح و ژورنالیست سایت Giant Bomb، مدتی پیش گزارش داده بود که رویداد جدید پلی استیشن در ماه می برگزار می‌گردد و ریمیک سایلنت هیل 2 در آن حضور خواهد داشت. اظهارات جدید بابینو نیز بار دیگر شایعات پیرامون این مراسم را تقویت می‌کند. از آن‌جایی که سونی در ابتدای سال جاری میلادی با انتشار یک ویدیو به معرفی بازی‌های جدید پلی استیشن برای سال ۲۰۲۴ پرداخته بود و ریمیک Silent Hill 2 هم در آن ویدیو حضور داشت، مراسم بعدی پلی استیشن می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای اعلام تاریخ انتشار این عنوان باشد. شایان ذکر است که به‌تازگی پوسترهای جدیدی از ریمیک سایلنت هیل ۲ در فروشگاه‌های گیم‌استاپ آمریکا رؤیت شده‌اند و خبر از نزدیکی تاریخ عرضه‌ی این بازی ترسناک روان‌شناختی می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید
بازی مخفی کاری جدید هیدئو کوجیما با نام «Physint» معرفی شد

اشاره به «پلتفرم‌ها» در صحبت‌های اخیر مدیرعامل بلوبر تیم جای کنجکاوی دارد، چرا که پیش از این تأیید شده بود که ریمیک Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت پلتفرم دیگری نیز به این دو اضافه می‌شود یا خیر.

به‌ترتیب: طراحی جدید ریمیک سایلنت هیل 2، طراحی قدیمی ریمیک و طراحی اصلی
به‌ترتیب: طراحی جدید ریمیک سایلنت هیل 2، طراحی قدیمی ریمیک و طراحی اصلی

برخی از کاربران اخیراً طراحی جدید چهره‌ی جیمز ساندرلند، شخصیت اصلی بازی سایلنت هیل ۲، را از طریق سایت SteamDB مشاهده کرده‌اند که وفاداری بیشتری نسبت به عنوان اصلی را به تصویر می‌کشد و با واکنش مثبت طرفداران روبه‌رو بوده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>