Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ماوس جدید لاجیتک با دکمه اختصاصی هوش مصنوعی معرفی شد

ماوس جدید لاجیتک با دکمه اختصاصی هوش مصنوعی معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هوش مصنوعی طی یک‌سال اخیر به گوشی‌ها و کامپیوترهای زیادی راه پیدا کرده است و این‌طور که به نظر می‌رسد، کم‌کم محصولات بیشتری به آن مجهز خواهند شد. دکمه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی کوپایلت (Copilot) مایکروسافت در بسیاری از لپ‌تاپ‌های جدید مورداستفاده قرار گرفته و حالا نوبت برند لاجیتک (Logitech) شده تا هوش مصنوعی را در یکی از محصولات خود به کار بگیرد. این کمپانی اخیراً با معرفی اولین ماوس مجهز به دکمه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی با نام «Signature AI Edition M750»، به روند دنباله‌دار بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیوست. علاوه‌بر این، لاجیتک همچنین نرم‌افزاری به نام «Logi AI Prompt Builder» را منتشر کرده است که به کاربران در دسترسی به چت‌بات یاری می‌رساند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با اِروتِک همراه باشید.

ماوس «Signature AI Edition M750» لاجیتک دارای دکمه‌ی آبی‌رنگی است که نزدیک به چرخ اسکرول ماوس قرار دارد. کاربران با استفاده از این دکمه می‌توانند به ابزار «Logi AI Prompt Builder» و هوش مصنوعی ChatGPT دسترسی پیدا کنند. با استفاده از برنامه‌ی «+Logi Options» نیز امکان تغییر وظایف دکمه‌های ماوس مذکور فراهم شده است.

این ماوس طراحی جمع‌وجوری دارد و ناحیه‌ی شست نرمی همراه با کناره‌های لاستیکی برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است. ماوس جدید لاجیتک دو دکمه در بالا، دو دکمه در کنار و یک چرخ اسکرول هوشمند را شامل می‌شود. صدای کلیک کردن با ماوس «Signature AI Edition M750» نیز بسیار آرام است. انرژی ماوس مجهز به هوش مصنوعی لاجیتک توسط یک باتری قلمی AA تأمین می‌شود که تا حداکثر ۲۴ ماه دوام خواهد آورد.

درباره‌ی Logi AI Prompt Builder نیز باید گفت که این ابزار در حال حاضر با هوش مصنوعی ChatGPT شرکت OpenAI کار می‌کند و در زمان عرضه تنها توانایی پشتیبانی از زبان انگلیسی را دارد. استفاده از این ابزار کاملاً رایگان است و سازگاری آن محدود به صفحه‌کلید‌ها و ماوس‌های لاجیتک خواهد بود، حتی اگر دکمه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی نیز نداشته باشند. Logi AI Prompt Builder فقط یک چت‌بات ساده به حساب نمی‌آید و با به‌کارگیری دستورات از پیش‌آماده، قادر به بازنویسی، خلاصه کردن، پاسخ دادن و ایجاد ایمیل است.

همچنین مطالعه کنید
سونی ایرباد گیمینگ این‌زون بادز (INZONE Buds) را رسماً عرضه کرد

ماوس مجهز به هوش مصنوعی «Signature AI Edition M750» با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد و هم‌اکنون در سایت رسمی لاجیتک برای خرید در دسترس قرار دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>