Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

امتیازات گوشی iQOO 12 پرو در بنچمارک آنتوتو منتشر شد

امتیازات گوشی iQOO 12 پرو در بنچمارک آنتوتو منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از چندین هفته انتشار تیزر‌های تبلیغاتی و افشاگری، گوشی‌های iQOO 12 (نسخه وانیلی/استاندارد) و iQOO 12 پرو به صورت رسمی در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) در کشور چین معرفی خواهند شد. پیش از مراسم رونمایی، یکی از کاربران پیام‌رسان ویبو توانسته است به نمونه اولیه گوشی iQOO 12 پرو دسترسی پیدا کرده و تست‌های بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) را روی این دستگاه اجراء کند.

اکنون، این کاربر نتایج به دست آمده را در حساب کاربری خود در ویبو به اشتراک گذاشته است. نتایج این تست به شرح زیر است:

مجموع امتیاز 2,169,893 به‌دست‌آمده از این دستگاه در بنچمارک آنتوتو با سایر نتایج فاش‌شده‌ای از گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام (که اخیراً معرفی شده است) مطابقت دارد. علاوه بر این، این نتایج، بر بهره‌مندی گوشی iQOO 12 پرو از این تراشه قدرتمند صحه می‌گذارند.

همچنین، این گوشی در “تست پردازنده (CPU) به امتیاز 450560، در تست پردازنده گرافیکی (GPU) به امتیاز 873661، در تست حافظه به 513782 امتیاز و در تست تجربه کاربری (UX) به امتیاز 331890” دست یافته است.

با استناد به شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد گوشی iQOO 12 پرو به باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی مجهز باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که جزیره دوربین این دستگاه “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 64 مگاپیکسلی با قدرت زوم 3 برابری” را در خود جای دهد. همچنین حدس زده می‌شود که این گوشی برای صفحه نمایش اولد خود از نرخ تازه‌سازی بیشتر از 144 هرتزی پشتیبانی کرده و به یک رم حداکثر 16 گیگابایتی مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 5؛ آیا تاشوی کوچک سامسونگ جان سالم به در می‌برد؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>