Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر تیزر رسمی گوشی iQOO 12 پرو نسخه بی ام و موتوراسپرت منتشر شد

تصاویر تبلیغاتی رسمی گوشی iQOO 12 پرو نسخه بی ام و موتوراسپرت منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در روزهای اخیر اخباری در خصوص معرفی گوشی های سری 12 iQOO در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) در کشور چین منتشر شد. روز گذشته نیز مدیر محصول iQOO چند تصویر تبلیغاتی از نسخه بی ام و موتوراسپرت گوشی iQOO 12 پرو را در پیام‌رسان ویبو به اشتراک گذاشت. برای مشاهده این تصاویر با اِروتِک همراه باشید.

المان‌های موجود در تصاویر به وضوحو به نسخه بی ام و موتوراسپرت گوشی iQOO 12 پرو اشاره می‌کنند. اما در کمال تعجب، در طراحی این گوشی، از هیچ نوار عمودی (که به طور معمول در نسخه‌های BMW به کار گرفته می‌شود) استفاده نشده است. در عوض، تنها حکاکی ظریفی از رنگ‌های سری M بی ام و (آبی، مشکی، قرمز) در حاشیه‌های کناری قاب پشتی دستگاه به چشم می‌خورد.

تصاویر تیزر رسمی گوشی iQOO 12 پرو نسخه بی ام و موتوراسپرت منتشر شد

جزیره دوربین این دستگاه به طور قابل توجهی بزرگ بوده و ظاهری منحصر به فرد و متمایز دارد. علاوه بر این، در تبلیغات این گوشی، از قابلیت چشمگیر زوم حداکثر “100 برابری” دوربین‌های گوشی iQOO 12 پرو نسخه بی ام و موتوراسپرت صحبت شده است. با استناد به شایعات مطرح شده، انتظار می‌رود این نسخه از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 70 میلی‌متر و دیافراگم f/2.57 بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید
ظرفیت باتری گوشی گلکسی A05 سامسونگ با دریافت گواهینامه FCC‌ مشخص شد

منابع مدعی‌اند که این دوربین به سنسور آمنی‌ویژن OV64B مجهز خواهد بود و قادر است زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود سنسور اصلی، سنسور آمنی‌ویژن OV50H با دیافراگم f/1.68 باشد. به گفته اکانت صاحب‌نام دیجیتال چت استیشن (DCS) این دستگاه از سنسور ایزوسل JN1 کمپانی سامسونگ در دوربین فوق عریض (اولترا واید) 15 میلی‌متری خود بهره می‌برد.

علاوه بر این، با استناد به شایعاتی که کمی پیش‌تر مطرح شده بودند، کمپانی iQOO قصد دارد نسخه پرو گوشی iQOO 12 را همراه با “صفحه نمایشی با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی” به بازار عرضه نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>