Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر جدید Acemagic شبیه به یک سفینه فضایی است!

مینی کامپیوتر جدید Acemagic شبیه به یک سفینه فضایی است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی چینی Acemagic به‌تازگی از مینی کامپیوتر منحصربه‌فردی به نام «M2A StarShip» رونمایی کرده است که شباهت زیادی به یک سفینه‌ی فضایی دارد. طراحی «اولین مینی کامپیوتر گیمینگ علمی‌تخیلی AAA» یادآور حرف X انگلیسی است و ظاهر گیمینگ جذابی را ارائه می‌دهد که قطعاً توجهات زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

در حالی که مشخصات رسمی این دستگاه هنوز در دسترس قرار نگرفته است، مینی کامپیوتر M2A StarShip ظاهراً از پس برآورده کردن نیازهای گیمینگ کاربران برخواهد آمد. گزارش‌ها حاکی از یک سیستم خنک‌کننده‌ی قدرتمند با چهار فن و هفت لوله‌ی مسی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد قطعات هستند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این مینی کامپیوتر به صفحه‌نمایش اختصاصی آن مربوط می‌شود که اطلاعات پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی را به‌صورت همزمان ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند بر عملکرد سیستم خود نظارت داشته باشند. این‌طور که به نظر می‌آید، پردازنده‌ی گرافیکی مینی کامپیوتر Acemagic دارای توان مصرفی ۴۵ وات است.

مینی کامپیوتر جدید Acemagic شبیه به یک سفینه فضایی است!

قیمت و تاریخ عرضه‌ی این مینی کامپیوتر نیز هنوز مشخص نیست اما وب‌سایت Acemagic تخفیف وسوسه‌انگیزی را در صورت پیش‌سفارش آن ارائه می‌کند.

برای آن دسته از کاربرانی که طراحی مرسوم‌تری را ترجیح می‌دهند نیز باید مژده داد که Acemagic اخیراً مینی کامپیوتر AM18 را با کاور بالایی نیمه‌شفاف و در دو کانفیگ زیر روانه‌ی بازارهای جهانی کرده است:

  • نسخه‌ی مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و پردازنده‌ی R7-7840HS با قیمت ۵۹۹ دلار
  • نسخه‌ی مجهز به ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و پردازنده‌ی R7-7840HS با قیمت ۶۵۹ دلار
همچنین مطالعه کنید
کامپیوتر کوچک گیمینگ کینگ نووی FA780 با 64 گیگابایت رم روانه بازار شد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>