Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 رونمایی کرد

ایسوس از سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس به‌طور رسمی سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 را معرفی کرد. این سری که از دو مدل B3404 و B3604CVF تشکیل شده است، کاربران سازمان‌ها و ادارات را هدف قرار می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات هر دو مدل، با اِروتِک همراه باشید.

سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 با بدنه‌ی فلزی بادوام و مقاوم خود موفق به کسب استاندارد نظامی MIL-STD 810H شده است. هر دو مدل دارای حسگر اثر انگشت و وبکم 720p HD IR با شاتر حریم خصوصی هستند. این لپ‌تاپ‌ها همچنین از یک لولای ۱۸۰ درجه‌ای و یک صفحه‌کلید ضد پاشش آب با نور پس‌زمینه و ترک‌پد بزرگ برخوردارند. مدل B3604 شامل یک پد عددی با اندازه‌ی کامل نیز می‌شود.

جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسوس در گزینه‌های بهره‌مند از صفحه‌ی لمسی و غیرلمسی، همراه با یک قلم لمسی اختیاری به نام «ASUS Pen 2.0» به بازار می‌آیند. مدل B3404CVA دارای نمایشگر ۱۴ اینچی است، در حالیکه مدل B3604CVF از صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با رزولوشن WXGA و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. هر دو لپ‌تاپ به بلندگوهای استریو ۲ واتی با فناوری صوتی Dirac و یک میکروفون با قابلیت حذف نویز به‌کمک هوش مصنوعی مجهز شده‌اند.

ایسوس از سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 رونمایی کرد

ایسوس همچنین لپ‌تاپ‌های سری ExpertBook B3 را به پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i7 U و سری P مجهز کرده است. چیپست‌های سری U هم با پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2050 همراهی می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها تا ۶۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD دارند و در دو نوع باتری ۵۰ یا ۶۳ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ یا ۹۰ واتی (از طریق شارژری که در بسته‌بندی قرار گرفته است) عرضه می‌شوند. عمر باتری این دستگاه‌ها نیز با هر بار شارژ حداکثر ۱۰ ساعت خواهد بود. هر دو لپ‌تاپ موردبحث از وای‌فای 6E، بلوتوث ۵٫۳ و پورت‌های تاندربولت و USB-C برخوردار هستند.

همچنین مطالعه کنید
معرفی لپ‌تاپ Legion 5 17 لنوو؛ یک لپ‌تاپ گیمینگ کاملاً آرام با پردازنده‌‌هایی قدرتمند

قیمت سری جدید لپ تاپ اکسپرت بوک B3 ایسوس هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>