Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو Y38 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو Y38 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته گوشی “ویوو Y38 فایوجی (5G)” بر روی وب‌سایت رسمی کمپانی ویوو در تایوان فهرست شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی ال‌سی‌دی 6.68 اینچی با “رزولوشن 720 در 1612 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی” است. علاوه بر این، ویوو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 را در دل حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی نمایشگر این دستگاه جای داده است.

ویوو Y38 فایوجی به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام مجهز بوده و از “رم 8 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 با ظرفیت 256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که ویوو امکان ارتقاء ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSD) تا حداکثر ظرفیت 1 ترابایتی را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است. همچنین لازم به ذکر است، این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری Funtouch OS 14 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

ویوو Y38 فایوجی با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی ویوو Y38 فایوجی با جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک فلاش LED” را در درون خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
هر دو مدل Black Shark 5 شیائومی از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کنند

این گوشی میان‌رده دارای یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع سیمی با سرعت 44 واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت
  • پشتیبانی از رتبه IP64 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده بر روی دکمه پاور (حاشیه کناری دستگاه) و جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • بهره‌مندی از چراغ LED مجزا برای اعلان‌ها (Notification)

ویوو Y38 فایوجی در دو گزینه رنگی “یشمی تیره/ Dark Green” با قاب پشتی ساده و “آبی آسمانی/ Ocean Blue” با قاب پشتی درخشان به بازار عرضه خواهد شد. در حالیکه ویوو تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی و نواحی جغرافیایی مورد نظر خود برای عرضه این محصول را اعلام نکرده اما بعید به نظر می‌رسد عرضه این دستگاه تنها به کشور تایوان محدود شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>