Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 15 احتمالاً با اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه آبان به بازار معرفی خواهد شد

شیائومی 15 احتمالاً با اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه آبان معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه مدتی پیش شایعاتی مبنی بر توافق شیائومی و کوالکام بر سر اعطاء اولین حق راه‌اندازی انحصاری تراشه پرچم‌دار بعدی کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 4) به گوشی‌های سری شیائومی 15 به گوش می‌رسید، روز گذشته حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) جزئیات تازه‌ای را در رابطه با بازه زمانی مورد نظر شیائومی برای عرضه این سری شیائومی پرچمدار فاش کرد. با استناد به این گزارش، سری شیائومی 15به عنوان اولین دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در اواسط ماه اکتبر سال جاری میلادی (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان 1403) معرفی خواهد شد.

شیائومی از سری شیائومی 14 در 26 اکتبر سال گذشته رونمایی کرد. از این رو احتمال برگزاری مراسم رونمایی از سری شیائومی 15 در بازه زمانی اعلام‌شده از سوی حساب کاربری DCS در پیام‌رسان ویبو، چندان دور از انتظار نیست. با این حال، از آنجایی که تا تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی‌ها زمان زیادی باقی مانده، این احتمال وجود دارد که شیائومی بر روی جدول زمانی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود تغییراتی را نیز اعمال نماید.

با این حال در صورت صحت داشتن این شایعه لازم است تا در نظر داشته باشید که بازه زمانی اعلام‌شده، مربوط به رونمایی از این سری در کشور “چین” خواهد بود! از این رو انتظار می‌رود شیائومی به روند چندین ساله خود پایبند مانده و نسل جدید پرچم‌داران خود را در ماه فوریه (احتمالاً در کنگره جهانی موبایل/ MWC) به صحنه بین‌المللی معرفی نماید.

همچنین مطالعه کنید
ناتینگ فون (2a) با تراشه دایمنسیتی 7200 به بازار می‌آید

حساب کاربری DCS در ادامه گزارش خود از عملکرد درخشان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام نیز سخن به میان آورد. بر اساس گزارش DCS، این چیپست تاکنون توانسته در تست‌های تک‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) به امتیاز “2700” و در تست‌های چند هسته‌ای این بنچمارک به امتیاز “10000” دست یابد. علاوه بر این، به گفته برخی از منابع مطلع، پردازنده این تراشه به دو هسته بسیار بزرگ با فرکانس 3.6 تا 4 گیگاهرتزی مجهز می‌باشد. در نهایت انتظار می‌رود کوالکام عملکرد تئوری واحد پردازش مرکزی (CPU) و واحد پردازش گرافیک (GPU) این تراشه را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>