Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ رونمایی رسمی از ویوو X100 اولترا، ویوو X100s و ویوو X100s پرو اعلام شد

تاریخ رونمایی رسمی از ویوو X100 اولترا، ویوو X100s و ویوو X100s پرو اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ویوو ضمن انتشار یک پست بر روی حساب کاربری خود در پیام‌رسان ویبو از برگزاری مراسم رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار “ویوو X100 اولترا، ویوو X100s و ویوو X100s پرو” در ساعت 7 شب (به وقت محلی) روز 13 می (24 اردیبهشت) خبر داد.

تاریخ رونمایی رسمی از ویوو X100 اولترا، ویوو X100s و ویوو X100s پرو اعلام شد

این در حالی است که این کمپانی پیش‌تر گزینه‌های رنگی و پیکربندی‌های متنوع هر سه دستگاه را بر روی وب‌سایت رسمی خود در کشور چین فهرست کرده بود. در بخش زیر می‌توانید ویدیو تبلیغاتی هر سه گوشی را مشاهده نمایید:

با استناد به اطلاعات منتشرشده ویوو X100 اولترا از تنظیمات دوربین متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های سری ویوو X100 بهره می‌برد. به گفته یکی از مدیران ارشد این کمپانی، این دستگاه به واسطه فناوری‌های نوین و سطح پرچم‌دار به‌کارگرفته‌شده در دوربین خود، در پنج حوزه کلیدی زیر عملکرد فوق‌العاده درخشانی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

  1. امکان ثبت تصویر از اجسام در حال حرکت (مثلاً خودروهای سریع در مسابقات اتومبیل‌رانی) به واسطه فناوری ضد لرزش میکروگیمبال لنز تله‌فوتو
  2. ارائه بیشترین میزان بزرگ‌نمایی (3.4:1) در گزینه “ماکرو” دوربین تله‌فوتو در میان تمامی گوشی‌های هوشمند
  3. امکان ثبت تصاویر یک‌پارچه و فاقد تابش خیره‌کننده یا بازتاب در فضاهای کم‌نور و تاریک با استفاده از گزینه پرتره در دوربین تله‌فوتو
  4. امکان ثبت تصاویر باکیفیت از نور ستارگان در آسمان شب با استفاده از لنز تله‌فوتو
  5. امکان ثبت تصاویر باکیفیت از پدیده‌های آسمانی نظیر “غروب و طلوع خورشید یا ابرهای در حال حرکت” (به واسطه بهره‌مندی از لنزهای Zeiss)

اما گوشی‌های ویوو X100s و ویوو X100s پرو در مقایسه با نسخه اولترا سری X100 قابلیت‌های چندان متمایزی را ارائه نمی‌دهند. در حالت کلی انتظار می‌رود هر دو دستگاه اغلب مشخصات کلیدی نسخه وانیلی و نسخه پرو این سری را به ارث ببرند و تنها با چیپست‌های متفاوتی (دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک) به بازار عرضه شوند. در بخش زیر (از چپ به راست) گزینه‌های رنگی ویوو X100 اولترا، ویوو X100s پرو و ویوو X100s را مشاهده می‌فرمایید:

در سمت مقابل، انتظار می‌رود ویوو X100 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز باشد و پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی” آن با قیمتی در حدود 1100 دلار به فروش برسد.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی ZTE از گوشی آکسون 40 اولترا نسخه فضایی رونمایی کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>