Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جان سخت آرمور 26 اولترا یولفون معرفی شد

گوشی جان سخت آرمور 26 اولترا یولفون معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند یولفون (Ulefone) به‌صورت رسمی از گوشی آرمور 26 اولترا (Armor 26 Ultra) رونمایی کرد. این محصول که قصد تعیین استاندارد و معیاری جدید در بین گوشی‌های جان‌سخت را دارد، وعده می‌دهد که در عین حال عملکردی استثنایی و متناسب با نیازهای ماجراجویان، علاقه‌مندان به طبیعت و افراد حرفه‌ای را ارائه دهد. برای آشنایی با مشخصات گوشی جان‌سخت آرمور 26 اولترا یولفون، با اِروتِک همراه باشید.

یولفون براساس ترجیحات و نیازهای مختلف کاربران، دو نسخه‌ی مختلف از آرمور 26 اولترا را معرفی کرده است. ویژگی برجسته‌ی این گوشی تطبیق‌پذیری و چندمنظوره بودن آن محسوب می‌شود؛ اولین نسخه‌ی این گوشی که برای کسانی که نیاز به برقراری ارتباط فوری در مناطق دور یا چالش‌برانگیز دارند، مجهز به یک رادیوی دو باند، دو اسلات و دو حالته است. این نسخه‌ی واکی تاکی اتصال قابل اتکا را حتی در مناطقی که دکل‌ها و شبکه‌ها ممکن است دچار مشکل شوند تضمین می‌کند و آن را برای متخصصان در زمینه‌های مختلف مانند ساخت‌وساز، راه‌آهن، انبارداری، امنیت، لوله‌کشی و پیمان‌کاری ضروری می‌سازد.

گوشی جان سخت آرمور 26 اولترا یولفون معرفی شد

واکی تاکی

نسخه‌ی واکی تاکی گوشی جان‌سخت آرمور 26 اولترا یولفون دارای یک سیستم رادیویی سیار دو حالته است که حالت‌های ارتباطی دیجیتال و آنالوگ را ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند همواره بین آنتن‌های UHF و VHF سوئیچ کنند و به‌راحتی قادر به سازگاری با سناریوهای مختلف باشند. باند UHF که برای ارتباطات در فواصل کوتاه گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود، نفوذ و وضوح بهتری را ارائه می‌دهد و از این نظر برای محیط‌های شهری و نزدیک مناسب است. در طرف مقابل، باند VHF پوشش وسیع‌تر و سیگنال ضعیف‌تری را فراهم می‌کند که برای ارتباطات از راه دور و با فواصل زیاد در زمین‌های ناهموار مانند جنگل‌ها، مناطق ساحلی و کوه‌ها گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود. آنتن‌های جداشدنی این دستگاه کیفیت دریافت سیگنال را بهینه می‌سازند، در حالی که کلید فیزیکی PTT ارتباط تک‌کلیدی را با افراد یا گروه‌ها ممکن می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
گوگل برنامه Pixel Diagnostic را برای پیدا کردن و حل مشکلات گوشی های پیکسل منتشر کرد

گوشی جان سخت آرمور 26 اولترا یولفون معرفی شد

مشخصات اصلی

یولفون مشخصات چشمگیری را برای آرمور 26 اولترا در نظر گرفته است و این گوشی مقاوم را با تراشه‌ی قدرتمند دایمنسیتی 8020 فایوجی مدیاتک روانه‌ی بازار می‎کند. سیستم دوربین چهارگانه‌ی ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی جزئیات خیره‌کننده‌ای را به ثبت می‌رساند، در حالیکه بلندگوی ۱۲۱ دسی‌بل تاندر آن تجربه‌ای فراگیر را وعده می‌دهد. با باتری عظیم ۱۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی مگا فلش، کاربران می‌توانند از عمر باتری طولانی و شارژ سریع استنثنایی این گوشی در حین حرکت نیز لذت ببرند. علاوه‌ بر این، آرمور 26 اولترا همچنین از حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

فروش هر دو نسخه‌ی استاندارد و واکی تاکی گوشی جان‌سخت آرمور 26 اولترا یولفون از تاریخ ۱۳ مِی ۲۰۲۴ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>