Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار بازی اساسینز کرید میراژ برای آیپد و آیفون اعلام شد

تاریخ انتشار بازی اساسینز کرید میراژ برای آیپد و آیفون اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت به‌طور رسمی اعلام کرد که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) برای آیفون و آیپد منتشر خواهد شد. به گفته‌ی این کمپانی، تیم توسعه‌دهنده‌ی نسخه‌های آیفون و آیپد بازی اساسینز کرید میراژ تلاش کرده است تا کنترل‌های بازی را با صفحه‌ی لمسی تطبیق دهد و یک تجربه‌ی راحت، سرگرم‌‎کننده و جذاب را به علاقه‌مندان ارائه کند.

میراژ‌، جدیدترین قسمت سری اصلی اساسینز کرید است که ماه اکتبر سال گذشته برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر عرضه شد. این عنوان به‌زودی تبدیل به اولین بازی در سری اساسینز کرید می‌شود که نسخه‌ی مخصوصی برای موبایل‌ها نیز دریافت می‌کند.

پورت موردبحث اساسینز کرید میراژ برای اولین‌بار طی رویداد آیفون 15 اپل در سپتامبر سال ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد و قرار بود که «اوایل سال بعد» در دسترس قرار بگیرد. با این وجود، به نظر می‌رسد یوبیسافت در توسعه‌ی این پورت از برنامه‌های قبلی خود عقب افتاده است، چرا که سایر عناوینی که در آن رویداد حضور داشتند (بازی‌های Resident Evil Village ،Resident Evil 4 Remake و Death Stranding Director’s Cut) همگی مطابق برنامه منتشر شدند. از طرفی، این احتمال وجود دارد که تاریخ انتشار پورت اساسینز کرید میراژ جهت همزمان شدنش با رویداد WWDC 2024 اپل به تعویق افتاده باشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage با آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، در کنار آیپدهای مجهز به تراشه‌ی M1 یا جدیدتر، سازگار خواهد بود. یوبیسافت تاکنون درباره‌ی سازگاری این نسخه با مک‌های سری M صحبتی نکرده است.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت 1.43 بازی Gran Turismo 7 منتشر شد

کاربران می‌توانند این بازی را در حال حاضر از طریق اپ استور پیش‌خرید کنند تا در زمان انتشار به‌صورت خودکار دانلود شود. اساسینز کرید میراژ برای دانلود به‌صورت رایگان در دسترس است و از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای امکان دسترسی به نسخه‌ی کامل آن فراهم خواهد شد. شایان ذکر است که اپ استور هم‌اکنون تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage را ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) نشان می‌دهد و مشخص نیست که آیا این اشتباه از طرف اپل صورت گرفته یا به یوبیسافت ربط پیدا می‌کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>