Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

BenQ از نوار نوری مغناطیسی لپ تاپ بار با قابلیت تنظیم خودکار نور رونمایی کرد

کمپانی BenQ از نوار نوری مغناطیسی “لپتاپ بار” با قابلیت تنظیم خودکار نور رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نوارهای نوری LED قابل نصب روی مانیتور لپ تاپ به عنوان یکی از تجهیزات سخت‌افزاری کاربردی به شمار می‌آیند. اکنون نیز کمپانی BenQ از یک نوار نوری LED مخصوص لپتاپ با نام “لپتاپ بار (LaptopBar)” رونمایی کرده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

برای استفاده از این نوار نوری، نیازی به اجراء دستور‌العمل‌های پیچیده نصب نیست و کاربران قادرند به آسانی پایه مغناطیسی نوار “لپ تاپ بار” را به قسمت پشتی مانتیور لپ تاپ خود متصل نمایند.

مهم‌ترین مزیت نوار لپ تاپ بار BenQ این است که این نوار مغناطیسی، قادر است روی مانیتور تمامی لپ تاپ‌های موجود در بازار فعلی نصب شود. علاوه بر این، می‌توان ضمن متصل کردن این نوار مغناطیسی به یک پایه، با استفاده از لولا تعبیه شده در آن، جهت نور را نیز تنظیم کرد. نوار مغناطیسی BenQ قادر است به واسطه روشن کردن صفحه کلید لپ‌تاپ و محیط اطراف آن (تا حداکثر 700 نیت)، از طریق تاباندن نور به فضای پشتی، تفاوت میزان روشنایی لپ‌تاپ با محیط اطراف را کاهش دهد و از چشمان کاربر محافظت نماید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با تنظیم جهت نوار لپتاپ بار، میزان بزرگی ناحیه نورانی را تعیین کنند. شایان ذکر است که به لطف سنسور حرکت یکپارچه شده در این نوار، کاربران قادرند تا LED را با استفاده از حرکات کنترلی دست روشن یا خاموش کنند.

همچنین مطالعه کنید
پتنت اخیر اپل، طراحی جدیدی از صفحه‌کلید Magic Keyboard آیپد را نشان می‌دهد

از سایر مشخصات این نوار نوری مغناطیسی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تنظیم خودکار نور با به خاطر سپردن تنظیمات نوری انتخاب شده توسط کاربر
  • تنظیم خودکار میزان روشنایی ارائه شده با نور محیط (مطابق با ترجیحات کاربر)
  • تغییر دمای رنگ از 2700 تا 5700 کلوین (از سفید گرم تا سفید سرد)

به گفته BenQ، این نوار نوری مغناطیسی با باتری یکپارچه (تعبیه شده در داخل نوار) قابل شارژ (از طریق پورت USB-C) خود قادر است با یک بار شارژ، برای میزان روشنایی 50%، در 160 دقیقه عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

نوار نوری مغناطیسی لپ تاپ بار در 2 رنگ “سفید عاجی و مشکی” و با قیمت 132.05 دلار آمریکا از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به فروش می‌رسد.

منبع: NotebookCheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>