Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی جذاب و متفاوت گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت فاش شد

طراحی جذاب و متفاوت گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی آنر ضمن انتشار تصاویری از قاب پشتی گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت در صفحه پیش‌فروش این محصول بر روی وب‌سایت رسمی این کمپانی، طراحی متمایز این دستگاه را هویدا کرد. با استناد به این تصاویر، جدیدترین پرچم‌دار آنر برخلاف برادران خود (آنر مجیک 6 و آنر مجیک 6 پرو) به جزیره دوربین مربعی با گوشه‌های دایره‌ای شکل مجهز نخواهد بود و از جزیره دوربین مربعی‌شکل با گوشه‌های دارای انحنا و طراحی قاب پشتی متفاوتی بهره می‌برد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این دستگاه با قاب پشتی چرم و در 2 گزینه رنگی “یاسی/ Sky Purple” و “مشکی/ Ink Rock Black” به بازار عرضه خواهد شد.

در حالیکه آنر تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات کلیدی و سخت‌افزاری این گوشی پرچم‌دار را ارائه نداده است، حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) برخی از مشخصات این دستگاه را بر روی پیام‌رسان ویبو با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. به ادعای DCS آنر مجیک 6 آلتیمیت از یک صفحه نمایش LTPO اولد چهارطرف خمیده با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه به سنسور عمق سه بعدی مدت پرواز (ToF) برای پشتیبانی از احراز هویت بیومتریک (چهره) مجهز می‌باشد.

از منظر تنظیمات دوربین پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در قاب جلویی به یک “دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار” و در قاب پشتی خود به یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/4.0 تا f/2.0″، یک “دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 100 مگاپیکسلی با قابلیت ارائه زوم دیجیتال 100 برابری” و یک “فلاش LED” مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر زنده کانسپت گوشی موتورولا با نمایشگر تطبیق پذیر منتشر شد!

همچنین پیش‌بینی می‌شود آنر مجیک 6 آلتیمیت به تراشه پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) و فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت “512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی” مجهز باشد. به گفته DCS این دستگاه از شارژ سیمی سریع با قدرت 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با استناد به پوستر تبلیغاتی این دستگاه، کمپانی آنر قصد دارد از آنر مجیک 6 آلتیمیت در کنار گوشی آنر مجیک 6 RSR (نسخه حرفه‌ای طراحی‌شده با همکاری کمپانی پورشه که انتظار می‌رود از مشخصات مشابهی با آنر مجیک 6 آلتیمیت بهره ببرد) و لپ‌تاپ آنر مجیک بوک پرو 16 در تاریخ 18 مارس (28 اسفند) به صورت رسمی رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>