Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده و مشخصات کلیدی تبلت جان‌سخت یولفون آرمور پد 3 پرو فاش شد

تبلت جان سخت یولفون آرمور پد 3 پرو با 1812 ساعت عمر باتری معرفی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی یولفون قصد دارد در اوایل هفته آتی از جدیدترین تبلت خود، یعنی یولفون آرمور پد 3 پرو، رونمایی کند. این در حالی است که روز گذشته، تصاویر زنده و مشخصات کلیدی این تبلت جان‌سخت به بیرون درز کرده است!

مشخصات کلیدی تبلت یولفون آرمور پد 3 پرو

تبلت یولفون آرمور پد 3 پرو دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 10.36 اینچی با رزولوشن “1200 در 1920 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 500 نیتی” است. علاوه بر این حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر، یک سنسور S5KGD1SP سامسونگ با وضوح 32 مگاپیکسلی را در دل خود جای داده و از این رو قادر است تصاویر سلفی باکیفیتی را ثبت نماید. لازم به ذکر است یولفون با تعبیه محافظ گوریلا گلس 5 بر روی نمایشگر این تبلت، حفاظت همه‌جانبه‌ای را به کاربران آن وعده می‌دهد.

با حرکت به سمت قاب پشتی یولفون آرمور پد 3 پرو، با طراحی منحصر به فرد این دستگاه مواجه می‌شویم. قاب پشتی این تبلت 1.2 کیلوگرمی “دو چراغ کمپینگ 1100 لومنی”، “یک پورت HDMI”، “یک دکمه قابل تنظیم”، “یک سنسور S5KGN1SP سامسونگ با وضوح 50 مگاپیکسلی” و “یک فلاش LED” را در خود جای داده است. لازم به ذکر است یولوفن با تعبیه یک دکمه اختصاصی در حاشیه کناری سمت چپ قاب تبلت، به فرآیند روشن/ خاموش کردن چراغ‌های کمپینگ سهولت بخشیده است.

تبلت یولفون آرمور پد 3 پرو به تراشه MT8788 کمپانی مدیاتک مجهز بوده و از “رم نوع LPDDR4X با ظرفیت 8 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی نوع UFS 2.2 با ظرفیت 256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی تبلت از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSD) تا حداکثر 2 ترابایتی نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده شده است. لازم به ذکر است این تبلت عملکرد خود را از طریق سیستم عامل اندروید 13 به نمایش می‌گذارد.

همچنین مطالعه کنید
عرضه مجدد تبلت گلکسی تب S6 لایت (Lite) در 2024!

تصاویر زنده و مشخصات کلیدی تبلت جان‌سخت یولفون آرمور پد 3 پرو فاش شد

بدون شک بهره‌مندی تبلت یولفون آرمور پد 3 پرو از یک باتری فوق‌العاده بزرگ 33280 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان چشمگیرترین قابلیت این تبلت در نظر گرفته می‌شود. این باتری از طریق پورت USB-C تعبیه‌شده بر روی دستگاه با سرعت 66 واتی شارژ شده و عمر باتری 1812 ساعتی در حالت “آماده به کار” و 181 ساعتی در حالت “مکالمه” را وعده می‌دهد. لازم به ذکر است، این دستگاه از شارژ سیمی معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری
  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (تعبیه‌شده در حاشیه کناری تبلت)
  • پشتیبانی از استاندارد IP68/IP69K (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه LTE
  • پشتیبانی از 2 سیستم کارت
  • قابلیت اتصال به شبکه میدان نزدیک (NFC)

باتوجه به تصاویر منتشرشده از جعبه یولفون آرمور پد 3 پرو، این تبلت همراه با “هشت عدد پیچ، یک عدد پیچ‌گوشتی، یک عدد بند دستی، یک عدد سوزن سیم‌کارت و آداپتور و سیم شارژ” به دست کاربران خواهد رسید. با این حال، کاربران می‌توانند به ازاء پرداخت هزینه جداگانه نسبت به خریداری سایر لوازم جانبی مورد نظر خود از جمله “پایه قابل تنظیم، کیف محافظ چندمنظوره و اسپیکر خارجی بلوتوثی” اقدام نمایند.

در نهایت، انتظار می‌رود این تبلت از تاریخ 13 می (24 اردیبهشت) با برچسب قیمتی 300 دلاری از طریق وب‌سایت AliExpress به فروش رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>