Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پیکسل 8a گوگل احتمالاً تا هفت سال آپدیت دریافت می‌کند!

گوشی پیکسل 8a گوگل احتمالاً تا هفت سال آپدیت دریافت می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها شایعات پیرامون گوشی پیکسل 8a گوگل بیش از پیش قوت گرفته‌اند و اطلاعات زیادی از این گوشی موردانتظار به بیرون درز می‌شود. در همین راستا، تصاویر تبلیغاتی جدیدی که اخیراً از گوشی پیکسل 8a فاش شده است، جزئیات قابل توجهی درباره‌ی این گوشی را مشخص می‌کند.

براساس این تصاویر تبلیغاتی، پیکسل 8a به تراشه‌ی تنسور G3 مجهز است و از ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری (شامل Best Take ،Audio Magic Eraser و Night Sight) بهره می‌برد. «تماس‌های واضح، حتی زمانی که گیرنده‌ی تماس در مکان پرسروصدایی باشد»، «شارژ سریع»، باتری با شارژدهی بالا و گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، از موارد دیگری هستند که در این تصاویر تبلیغاتی به چشم می‌خورند. علاوه‌ بر این، گوشی پیکسل 8a گوگل ظاهراً قرار است روند پشتیبانی طولانی‌مدت پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را ادامه دهد و هفت سال به‌روز‌رسانی امنیتی دریافت کند.

انتظار می‌رود که این گوشی در رویداد جدید توسعه‌دهندگان گوگل (Google I/O) در ۱۴ مِه (۲۵ اردیبهشت) به‌طور رسمی رونمایی شود و دو روز بعد از معرفی در تاریخ ۱۶ مِه (۲۷ اردیبهشت) به بازار بیاید.

طبق شایعات و گمانه‌زنی‌های قبلی، گوشی پیکسل 8a گوگل از یک صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی بهره‌مند خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
نوکیا C12 با اندروید 12 و نمایشگر 6.3 اینچی رونمایی شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>