Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی به‌زودی می بند 9 را عرضه خواهد کرد

شیائومی به‌زودی می بند 9 را معرفی خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی این روزها برای عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی می بند 9 (Mi Band 9) و می بند 9 مدل NFC آماده می‌شود تا از نسل جدید سری محبوب می بند 8 پرده بردارد. سال گذشته، می بند 8 و می بند 8 مدل NFC با بهره‌مندی از حالت‌های ورزشی مختلف و قابلیت‌های پایش سلامت، هم در بازار چین عرضه شدند و هم به بازارهای جهانی راه پیدا کردند.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی مچ‌بند جدید شیائومی در دسترس قرار گرفته است اما دو مدل «M2345B1» و «M2346B1» به‌تازگی گواهی تأیید رادیو را کسب کرده‌اند تا احتمال معرفی زودهنگام نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی شیائومی بالاتر برود.

شیائومی به‌زودی می بند 9 را عرضه خواهد کرد

می بند 8 شیائومی به‌علت طراحی خاص و قابلیت‌های مفیدش یکی از مچ‌بند‌های محبوب کاربران به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی امولد این گجت به بهبود راحتی استفاده و خوانش آن کمک کرده است و همچنین از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن بهره می‌برد تا دسترسی آسانی را به کاربران ارائه دهد. علاوه‌بر این‌ها، می بند 8 تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب، مقاوم ظاهر می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب می بند 8 این است که کاربران می‌توانند بندهای آن را تغییر دهند، از بین جنس‌ها و سبک‌های مختلف انتخاب کنند یا حتی این گجت را به عنوان آویز یا روی کفش خود بپوشند.

همچنین مطالعه کنید
ایر فرایر دو سبده سری 3000 فیلیپس با ظرفیت 9 لیتری معرفی شد

شیائومی به‌زودی می بند 9 را عرضه خواهد کرد

این مچ‌بند هوشمند قابلیت‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، الگوهای خواب و حتی سطح استرس را ارائه می‌دهد. برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به فعالیت‌های ورزشی دارند نیز می بند 8 شیائومی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و حتی روی خود بند شامل بازی‌های مختلفی می‌شود. یکی دیگر از مواردی که به محبوبیت این گجت پوشیدنی می‌افزاید، عمر طولانی باتری آن است و در صورتی که از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن استفاده نکنید، این مچ‌بند با یک‌بار شارژ تا ۱۶ روز دوام خواهد آورد.

شیائومی در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ از تاریخ عرضه‌ی می بند ۸ رونمایی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت که سری می بند 9 طی ماه آینده به‌طور رسمی توسط این کمپانی چینی معرفی شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>