Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی واچ 7 سامسونگ احتمالاً با قابلیت پایش قند خون عرضه می‌شود

گلکسی واچ 7 سامسونگ احتمالاً با قابلیت پایش قند خون عرضه می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون ساعت هوشمند بعدی سامسونگ قوت گرفته‌اند و انتظار می‌رود سری گلکسی واچ 7 به‌جای دو مدل، از سه مدل مختلف تشکیل شده باشد. در همین راستا، گزارشات جدید به احتمال بهره‌مندی نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی سامسونگ از یک قابلیت پایش سلامتی مهم اشاره کرده‌اند.

هون پاک، معاون رئیس و سرپرست تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً با اعضای هیئت مشاوره‌ی سلامت این کمپانی پیرامون قابلیت پایش قند خون و استفاده از هوش مصنوعی در گجت‌های پوشیدنی سامسونگ دیدار کرد. با توجه به این گفتگوهای داخلی، ممکن است سامسونگ قابلیت پایش قند خون (گلوکز خون) را در سری گلکسی واچ 7 در دسترس قرار بدهد. بسیاری از تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی از جمله اپل نیز ظاهراً روی اضافه کردن این قابلیت پایش سلامتی به دستگاه‌های خود کار می‌کنند. چنین تصمیمی به این خاطر است که قابلیت‌ پایش قند خون می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که دیابتی نیستند و می خواهند سبک زندگی سالمی را دنبال کنند، کمک برساند.

پاک در اوایل ژانویه‌ی سال جاری میلادی به‌طور غیرمستقیم به پایش قند خون در گجت‌های پوشیدنی آینده اشاره کرده بود. اندازه‌گیری پارامتر مربوط به قند خون می‌تواند به‌طور مداوم انجام شود، روش انجام آن غیرتهاجمی است (نیازی به خون و سوراخ کردن پوست ندارد) و کار را برای بیماران آسان‌تر می‌کند. از این رو، می‌توان انتظار داشت که پایش قند خون پیشرفت قابل توجهی را برای گجت‌های پوشیدنی آینده به ارمغان آورد.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید سامسونگ اشاره‌ای به گلکسی واچ 7 نشده است اما بهره‌مندی این ساعت‌های هوشمند از قابلیت پایش قند خون روزبه‌رو محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین باید منتظر ماند و دید که آیا این برند کره‌ای قابلیت پایش قند خون را در تمامی مدل‌های ساعت هوشمند جدید خود قرار می‌دهد یا خیر. سامسونگ ممکن است گلکسی واچ 7 را به‌دلایل قانونی به‌عنوان یک دستگاه الکترونیکی (به‌جای یک دستگاه پزشکی) طبقه‌بندی و معرفی کند.

همچنین مطالعه کنید
گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل جدید هدست AR اپل؛ 300 گرم وزن و قابلیت ردیابی حرکات دست

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>