Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات و تصاویر رسمی گوشی اینفینیکس GT 20 پرو فاش شد

مشخصات و تصاویر رسمی گوشی اینفینیکس GT 20 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی اینفینیکس GT 10 پرو که سال گذشته عرضه شد، به محبوبیت زیادی در بازار دست یافت و اکنون برند اینفینیکس کم‌کم آماده‌ی رونمایی از نسل بعدی گوشی موفق خود یا همان «اینفینیکس GT 20 پرو» (Infinix GT 20 Pro) می‌شود. انتظار می‌رود اینفینیکس از این گوشی جدید طی مراسمی در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ریاض عربستان پرده بردارد. با این حال، اکنون مشخصات و تصاویر رسمی اینفینیکس GT 20 پرو منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را درباره‌ی این گوشی قبل از رونمایی رسمی آن فاش می‌کند.

طبق شایعات جدید، گوشی اینفینیکس GT 20 پرو از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، همراه با تراشه‌ی دایمنسیتی 8200 آلتیمیت، پردازنده‌ی تصویری Pixelworks X5 Turbo، سیستم دوربین سه‌گانه (شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که احتمالاً ماکرو و عمق‌سنج هستند)، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دو اسپیکر از برند JBL، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، طراحی شبیه به نسل قبلی خود و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی خواهد بود. شایان ذکر است که گوشی موردبحث به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را با رابط کاربری XOS 14 اینفینیکس اجرا می‌کند و ابعادی معادل ۱۶۴ در ۷۵ در ۸٫۱۵ میلی‌متر دارد.

اینفینیکس GT 10 پرو بعد از عرضه در عربستان سعودی، در تاریخ ۲ مِه (۱۳ اردیبهشت) با قیمت ۱٬۲۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۲۷۱ دلار یا ۲۵۳ یورو) راهی بازار مالزی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ تولید گلکسی S22 FE را برای افزایش عرضه S22 اولترا متوقف کرد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>