Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های آنر مجیک 6 و 6 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی شدند

گوشی های پرچمدار آنر مجیک 6 و 6 پرو با مشخصاتی چشمگیر رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر رسماً از گوشی‌های پرچمدار و قدرتمند خود برای سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی کرد. آنر مجیک 6 (Honor Magic6) و آنر مجیک 6 پرو به تراشه‌ی پرچمدار اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، نمایشگر اولد LTPO و ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده‌اند و یک دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی نیز برای مدل پرو تعبیه شده است. برای آشنایی با سایر مشخصات این دو گوشی پرچمدار با اِروتِک همراه باشید.

گوشی‌های آنر مجیک 6 و 6 پرو از صفحه‌نمایش‌های ۶.۸ اینچی خمیده‌ی LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. حداکثر روشنایی این دو گوشی در حالت خودکار ۱۸۰۰ نیت است و سقف آن برای محتوای HDR به عدد چشمگیر ۵۰۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی های آنر مجیک 6 و 6 پرو

هر دو نمایشگر نیز از تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۴۳۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 برخوردار هستند. آنر مجیک 6 این دوربین سلفی را در بریدگی حفره‌ پانچ مرکزی نمایشگر خود جای داده، در حالی که آنر مجیک 6 پرو برش کپسولی‌شکل دارد و همراه با دوربین سلفی، یک ماژول جهت اسکن سه‌بعدی چهره را نیز شامل می‌شود.

گوشی های آنر مجیک 6 و 6 پرو

یک جزیره‌ی دوربین بازطراحی‌شده در پنل پشتی گوشی‌های آنر مجیک 6 و 6 پرو قابل مشاهده است که در هر دو گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی آنر مجیک 6 پرو از دریچه‌ی دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.0 بهره می‌برد و مدل استاندارد با دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این‌ها، مدل پرو از یک دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری بهره‌مند است و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی نیز در جزیره‌ی دوربین آن مشاهده می‌شود. در طرف دیگر، مدل استاندارد از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری استفاده می‌کند و دوربین فوق عریض آن نیز ۵۰ مگاپیکسلی است.

هر دو گوشی پرچمدار جدید آنر با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی‌ بر اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شوند و کاربران می‌توانند بین ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و تا سقف ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی برای مدل پرو انتخاب کنند.

همچنین مطالعه کنید
بررسی کوتاه گوشی جدید شاهین 3؛ قابلیت اتصال 5G و دوربین 64 مگاپیکسلی

باتری آنر مجیک ۶ ظرفیت ۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و شارژ سریع ۶۶ واتی را ارائه می‌دهد. امکان شارژ ۵۰ واتی این گوشی با شارژر بی‌سیم اختصاصی آنر نیز مهیا شده است. باتری مدل پرو نیز ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی های آنر مجیک 6 و 6 پرو

هر دو گوشی از وای‌فای ۷، بلوتوث ۵.۳، استاندارد مقاوم در برابر گردوغبار و آب IP68 و فرستنده‌ی مادون قرمز برخوردارند اما مدل آنر مجیک ۶ پرو در چین به ارتباط ماهواره‌ای نیز مجهز شده است.

گوشی‌های آنر مجیک ۶ و ۶ پرو در رنگ‌بندی‌های مشکی، سبز، آبی، بنفش و سفید روانه‌ی بازارها می‌شوند. برچسب قیمتی نسخه‌های مختلف سری پرچمدار جدید در چین را نیز می‌توانید در ادامه بررسی کنید:

  • آنر مجیک ۶ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی = ۶۲۰ دلار
  • آنر مجیک ۶ با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی = ۶۶۰ دلار
  • آنر مجیک ۶ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی = ۷۰۳ دلار
  • آنر مجیک ۶ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی = ۸۰۱ دلار
  • آنر مجیک ۶ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی = ۸۷۱ دلار
  • آنر مجیک ۶ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی = ۹۴۳ دلار

فروش هر دو گوشی در چین از تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) آغاز خواهد شد و قیمت و تاریخ عرضه‌ی جهانی گوشی‌های آنر مجیک ۶ و ۶ پرو در زمان دیگری به اشتراک گذاشته می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>