Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مجیک بوک پرو 16 معرفی شد؛ قدرتمندترین لپ تاپ آنر!

مجیک بوک پرو 16 معرفی شد؛ قدرتمندترین لپ تاپ آنر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر از قدرتمندترین لپ‌تاپ خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که «مجیک بوک پرو 16» (MagicBook Pro 16) نام دارد، از مشخصاتی چشمگیر مانند پردازنده‌ی Core Ultra 7 155G اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی هشت گیگابایتی RTX 4060 انویدیا، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

لپ‌تاپ قدرتمند آنر، بدنه‌ای فلزی سفید و جذاب دارد که با طراحی زیبای رنگین‌کمانی تزیین شده و طبق گفته‌های آنر، برای دست‌یابی به چنین طرح خاصی از فناوری رنگ‌آمیزی سه‌بعدی کمک گرفته شده است.

مجیک بوک پرو 16 معرفی شد؛ قدرتمندترین لپ تاپ آنر!

لپ تاپ مجیک بوک پرو 16 آنر دارای صفحه‌کلیدی با اندازه‌ی کامل است که NumPad را نیز در سمت راست خود جای می‌دهد. در بخش پایینی این صفحه‌کلید نیز ترک‌پد شیشه‌ای بزرگی مشاهده می‌شود و در طرفین صفحه‌کلید این لپ‌تاپ، دو بلندگو قرار گرفته‌اند. با اعلام رسمی آنر، قدرتمندترین لپ‌تاپ فعلی این کمپانی در مجموع ۶ اسپیکر و ۲ میکروفون دارد و از صدای فراگیر سه‌بعدی (Spatial) پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با Windows Hello از طریق حسگر اثر انگشتی که درون دکمه‌ی پاور این لپ‌تاپ قرار گرفته و یک دوربین مادون قرمز که روی حاشیه‌ی بالای نمایشگر مجیک بوک پرو 16 تعبیه شده است، به‌راحتی احراز هویت کنند.

آنر لپ‌تاپ جدید خود را به یک نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل، روشنایی ۵۰۰ نیت، پشتیبانی از HDR و پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌های رنگی DCI-P3 و sRGB مجهز کرده است. این صفحه‌نمایش با حاشیه‌های ۳ میلی‌متری احاطه شده است و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصدی را ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
لپ‌تاپ Matebook E هواوی فردا در کنفرانس زندگی هوشمند این شرکت معرفی خواهد شد

مجیک بوک پرو 16 معرفی شد؛ قدرتمندترین لپ تاپ آنر!

مجیک بوک پرو 16 از جدیدترین تراشه‌ی میتیور لیک (Meteor Lake) اینتل، یعنی Core Ultra 7 155H، برخوردار است که شامل ۱۶ هسته‌ی فیزیکی (۶ هسته‌ی پرقدرت، ۸ هسته‌ی کوچک و ۲ هسته‌ی کوچک جدید و کم‌مصرف)، ۲۲ رشته و دو موتور محاسبات عصبی نسل سوم اینتل می‌شود. آخرین مورد در واقع قابل توجه‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ نیز به حساب می‌آید، چرا که تمامی پردازنده‌های جدید اینتل از واحد پردازش عصبی (NPU) برای بهبود عملکرد پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی با استفاده از هوش مصنوعی در قابلیت‌هایی نظیر محو کردن پس‌زمینه، ردیابی چشمی، ابزار Generative Fill برنامه‌ی فتوشاپ و موارد دیگر بهره می‌گیرند.

پردازنده‌ی گرافیکی مجزا RTX 4060 این لپ‌تاپ، ۸ گیگابایت حافظه دارد و پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه‌ی Xe اینتل را در زمینه‌هایی همچون بازی‌های ویدیویی و تولید محتوا به‎راحتی شکست می‌دهد.

انرژی لپ تاپ مجیک بوک پرو 16 توسط یک باتری ۷۵ وات‌ساعتی تأمین می‌شود که طبق گفته‌های آنر، در آزمون باتری «PCMark 10» به شارژدهی ۱۰ ساعته دست پیدا کرده است. این لپ‌تاپ ۱٫۸۶ کیلوگرم وزن دارد، که با توجه به سخت‌افزار قدرتمند و اندازه‌اش، وزن چندان زیادی به حساب نمی‌آید و به قابل حمل بودن آن آسیبی وارد نمی‌کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>