Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ معرفی رسمی گوشی های سری iQOO Neo 9 مشخص شد

تاریخ معرفی رسمی گوشی های سری iQOO Neo 9 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ویوو (vivo) در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo) به‌صورت رسمی اعلام کرد که سری جدید iQOO Neo 9 در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) معرفی خواهد شد. این سری جدید در دو مدل مختلف با نام‌های iQOO Neo 9 و iQOO Neo 9 پرو در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که مدل اول به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده و مدل پرو از چیپست قدرتمند دایمنسیتی ۹۳۰۰ استفاده می‌کند. هر دو مدل دارای یک تراشه‌ی Q1 اختصاصی برای بهبود عملکرد گرافیکی موردنیاز جهت انجام ورزش‌های الکترونیک (E-sports) خواهند بود که پیش از این در گوشی iQOO 12 پرو نیز به چشم می‌خورد.

این تیزر تبلیغاتی رسمی همچنین تأیید کرد که سری جدید iQOO نئو 9 در ۳ رنگ‌بندی مختلف عرضه می‌شود. در یکی از تصاویر تبلیغاتی قبلی این گوشی شاهد رنگ‌بندی دوگانه‌ی قرمز و سفید زیبایی بودیم و حالا مشخص شده که هر دو مدل iQOO نئو 9 با حفظ طراحی دو دوربینی و درج نام «Neo» در زیر لنزها، در نسخه‌های آبی و مشکی نیز برای خرید موجود خواهند شد.

در مراسم رونمایی از گوشی iQOO Neo 9، شاهد معرفی ایرفون‌های بی‌سیم iQOO TWS 1e و ساعت‌های هوشمند iQOO Watch نیز خواهیم بود که به‌ترتیب از محصولات vivo TWS 3e و vivo Watch 3 کمپانی ویوو تغییر نام داده شده‌اند.

تراشه‌ی Q1 در واقع یک چیپ درایور نمایشگر است که توسط شرکت ویوو برای پشتیبانی از موتور بازی طراحی شده و در این زمینه به‌کار گرفته می‌شود. این تراشه می‌تواند بازی‌هایی که بیش از بقیه تجربه می‌کنید را تشخیص دهد و سپس برای حفظ نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و شروع سریع این بازی‌ها تلاش کند. با این حال، باید ذکر کرد که این ویژگی جالب توجه تنها به ۱۳۵ بازی موجود در کشور چین محدود شده است.

همچنین مطالعه کنید
در تبلیغی خلاقانه، شیائومی اجزای داخلی گوشی تاشوی می میکس فولد را به نمایش گذاشت

برخی از افشاگران قبلاً گزارش داده بودند که این گوشی‌های جدید iQOO Neo 9 با کانفیگ‌های ۱۲ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۱۶ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت و در نهایت یک نسخه‌ی سطح بالا که از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد، روانه‌ی بازارها خواهند شد.

زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی‌های Neo 9 باقی نمانده است و تا آن موقع، امیدواریم که تیزرهای تبلیغاتی بیشتری از این سری موردانتظار منتشر شود و با مشخصات گوشی‌های iQOO نئو 9 و iQOO نئو 9 پرو بهتر آشنا شویم.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>