Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی قاب پشتی و برخی از مشکلات کلیدی سری آیفون 16 فاش شد

طراحی قاب پشتی و برخی از مشخصات کلیدی گوشی‌های سری آیفون 16 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سونی دیکسیون (افشاگر تکنولوژی)، ضمن انتشار یک تصویر از قاب پشتی گوشی‌های سری آیفون 16 بر روی حساب کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی X، جزئیات تازه‌ای از این سری را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. با استناد به این تصویر، آیفون 16 پرو مکس و آیفون 16 پرو به ترتیب از صفحه نمایش 6.9 اینچی و 6.3 اینچی بهره خواهند برد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد اپل ابعاد متفاوتی را برای آیفون 16 پلاس در نظر نگرفته و این مدل، صفحه نمایش 6.7 اینچی نسل پیش از خود (آیفون 15 پلاس) را به ارث خواهد برد. همچنین لقب “کوچک‌ترین گوشی سری آیفون 16” به نسخه وانیلی یا استاندارد آیفون 16 با صفحه نمایش 6.1 اینچی تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر، به نظر می‌رسد نسخه‌های “استاندارد” و “پلاس” این سری از طراحی جزیره دوربین کپسولی‌شکل با چینش عمودی ماژول‌ها بهره برده و از این رو احتمالاً از ضبط ویدیو در حالت فضایی (Spatial) پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود هر چهار گوشی سری آیفون 16 حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تری را از خود به نمایش خواهند گذاشت. همچنین پیش‌بینی می‌شود صفحات نمایش “نسخه‌های پرو” مشابه نسل پیش از خود از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و “نسخه‌های وانیلی و پلاس” از نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی پشتیبانی نمایند.

انتظار می‌رود آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دکمه اکشن باتن (که برای نخستین بار در نسخه‌های پرو سری 15 به‌کارگرفته شد) را نیز دریافت کنند. همچنین شایعاتی مبنی بر قصد اپل برای تعبیه یک دکمه ضبط جدید (احتمالاً یک دکمه مکانیکی با سطح خازنی که عملکردی مشابه با دکمه‌های شاتر نرم موجود در دوربین دارد) در تمامی گوشی‌های سری آیفون 16 به گوش می‌رسد. کمی پیش‌تر نیز، ظرفیت باتری هر یک از گوشی‌های سری آیفون 16 فاش شد. با استناد به این افشاگری ظرفیت باتری تمامی نسخه‌ها، به جزء نسخه پلاس که با کاهش 9 درصدی ظرفیت باتری مواجه خواهد شد، اندکی بهبود خواهد یافت.

همچنین مطالعه کنید
ویوو Y56 5G با تراشه دایمنسیتی 700 معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>