Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 با سیستم عامل BlueOS رونمایی شد

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 با سیستم عامل BlueOS رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ویوو از جدیدترین ساعت هوشمند خود تحت عنوان “ویوو واچ 3” رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با سیستم عامل BlueOS سفارشی‌سازی شده، در 2 “طرح و رنگ” و 2 “سبک بند (از جنس‌های متفاوت)” معرفی شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول زیبا با اِروتِک همراه باشید.

عرض جدیدترین ساعت هوشمند ویوو 46.1 میلی‌متر و وزن آن در حدود 36 گرم است. این گجت زیبا از صفحه نمایش آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسلی بهره می‌برد و از حالت “همیشه روشن/Always-On” نیز پشتیبانی می‌کند.

قاب این ساعت گرد بوده و شیشه تعبیه شده روی آن، خمیده و بدون حاشیه است. در حالی که در نسخه دارای بند چرمی، کتف قاب (محل اتصال بند به صفحه ساعت) به صورت دو شاخه (فاصله با صفحه ساعت از هر دو سمت) است، کتف قاب نسخه دارای بند سیلیکونی به صورت یک‌سره می‌باشد و فاصله‌ای با صفحه ساعت ندارد.

در حاشیه کناری ساعت هوشمند ویوو واچ 3، یک تاج چرخان و یک دکمه وجود دارد. تاج چرخان این ساعت (که به عنوان یک دکمه نیز عمل می‌کند) از جنس استیل ضدزنگ بوده و با استفاده از آن کاربران قادر به پیمایش در رابط کاربری (UI) خواهند بود. یک دکمه دیگر نیز در کنار این دکمه چرخان تاجی شکل وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند Rise Luxe معرفی شد؛ تلفیقی جذاب از سنت و مدرنیته!

جدیدترین ساعت هوشمند ویوو به یک باتری 505 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. این باتری قادر است در حالتی که “به بلوتوث وصل نباشد” تا حداکثر 16 روز، در حالتی که “به بلوتوث وصل باشد و اعلان‌ها را دریافت کند” تا 8 روز  و در حالت “همیشه روشن” یا در صورت “استفاده مداوم” تا 3 روز بدون وقفه کار کند.

این ساعت هوشمند، عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل BlueOS (توسعه‌یافته شده توسط کمپانی ویوو) ارائه می‌دهد. این سیستم عامل از برنامه‌های ساعت هوشمند و اپ استور ویوو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، قابلیت‌هایی مانند “دستیار هوشمند Jovi (متعلق به ویوو)” و “چندین برنامه نظارت بر سلامت و تناسب اندام” در این ساعت تعبیه شده‌اند. لازم به ذکر است، این سیستم عامل از 10 جلد متنوع برای صفحه ساعت پشتیبانی می‌کند.

ساعت ویوو واچ 3 از طریق سنسور سلامت Star Ring، “ضربان قلب (8 کانالی) و اکسیژن خون (16 کانالی)” را ردیابی می‌کند. علاوه بر این، این ساعت هوشمند قابلیت “ردیابی خواب” و “نظارت بر دویدن” را نیز با خود به همراه می‌آورد.

ساعت هوشمند Vivo Watch 3 در 2 نسخه “اتصال به بلوتوث” و “eSIM” به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌های متنوع این ساعت هوشمند به این شرح است:

  • مدل بلوتوثی دارای بند سیلیکونی: 140 یورو
  • مدل بلوتوثی دارای بند چرمی: 155 یورو
  • مدل eSIM دارای بند سیلیکونی: 167 یورو
  • مدل eSIM دارای بند چرمی: 182 یورو

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>