Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنولوژی با چاشنی فوتبال؛ نسخه World Champions ردمی نوت 13 پرو پلاس رونمایی شد

نسخه قهرمانان جهان ردمی نوت 13 پرو پلاس رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی گوشی میان‌رده ردمی نوت 13 پرو پلاس را روانه بازار کرد. روز گذشته نیز این کمپانی ضمن رونمایی از یک نسخه متفاوت و جذاب از این دستگاه، علاقه‌مندان به تکنولوژی و هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرد و سپس دهمین سالگرد حضور خود در کشور هند را در کنار آن‌ها جشن گرفت. در این مطلب به شرح مختصر “طراحی ظاهری، مشخصات کلیدی و برچسب قیمتی نسخه “قهرمانان جهان (World Champions)” ردمی نوت 13 پرو پلاس خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی نسخه World Champions ردمی نوت 13 پرو پلاس

نسخه World Champions ردمی نوت 13 پرو پلاس تمامی مشخصات سخت‌افزاری نسخه استاندارد را به ارث می‌برد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش آمولد 6.67 اینچی با “رزولوشن 2712 در 1220 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1800 نیتی” است. حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 را در دل خود جای داده است. علاوه بر این این نسخه، مشابه با نسخه استاندارد، از رتبه IP68 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) پشتیبانی می‌کند.

با حرکت به سمت قاب پشتی نسخه قهرمانان جهان ردمی نوت 13 پرو پلاس، با طراحی متمایز و منحصر به فرد این دستگاه مواجه می‌شویم. طراحی قاب پشتی این دستگاه از پرچم کشور قهرمان جام جهانی فوتبال 2020 قطر، یعنی “آرژانتین”، الهام گرفته شده و در مرکز قاب شماره 10 محبوب پیراهن کاپیتان این تیم در جام جهانی 2020، یعنی لیونل مسی، به رنگ طلایی به چشم می‌خورد.

همچنین مطالعه کنید
افشای برخی از مشخصات گوشی گلکسی M53 5G سامسونگ با رویت در پایگاه داده گیک‌بنچ

علاوه بر این شیائومی هیچگونه تغییری را در ترکیب دوربین سه‌ماژوله “دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی” این نسخه اعمال نکرده است.

نسخه World Champions ردمی نوت 13 پرو پلاس به تراشه 4 نانومتری “دایمنسیتی 7200 اولترا” مدیاتک مجهز بوده و از “رم 12 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. این دستگاه عملکرد خود را بر مبنای رابط کاربری سفارشی‌سازی‌شده (متشکل از صفحه قفل، تصاویر پس‌زمینه و آیکون‌های منحصر به فرد) HyperOS (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

نسخه قهرمانان جهان ردمی نوت 13 پرو پلاس از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده و از “شارژ سیمی 120 واتی” پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این طراحی خاص این نسخه تنها به بدنه آن محدود نمی‌شود و شیائومی طراحی ویژه‌ای را برای جعبه این دستگاه و محتویات درون آن (سوزن سیم‌کارت و آداپتور مزین به آرم اتحادیه فوتبال آرژانتین/AFA و کابل شارژ آبی‌رنگ) نیز در نظر گرفته است.

در نهایت لازم به ذکر است، این نسخه در پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” با برچسب قیمتی “455 دلاری” از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی در هند و وب‌سایت فروشگاهی فلیپ‌کارت از 15 می (26 اردیبهشت) به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>