Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زیبای جدیدی از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 منتشر شد

تصاویر زیبای جدیدی از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

صبر برای عرضه‌ی رسمی بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 (Warhammer 40,000: Space Marine 2) بسیار طولانی بوده است و با توجه به تأخیر خوردن این عنوان تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی، انتظار برای بازی جدید دنیای وارهمر 40K همچنان به قوت خود ادامه دارد. چندروز پیش بود که کمپانی فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۳ (The Game Awards) از تریلر هیجان‌انگیز جدیدی برای بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 رونمایی کرد و حالا نوبت آن رسیده تا این ناشر بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی، چند اسکرین‌شات و تصویر زیبای جدید از این عنوان موردانتظار را به اشتراک بگذارد.

در چهار تصویر جدیدی که از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین ۲ به اشتراک گذاشته شده، می‌تواند شاهد محیط‌ها و مناظر جذابی بود که با جزئیات بسیار تماشایی طراحی و رندر شده‌اند. در این اسکرین‌شات‌های جدید حضور «Chaos» هم به‌وضوح حس می‌شود و گفته‌های قبلی استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) را در این رابطه تأیید می‌کند. این اسکرین‌شات‌های زیبا را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

کمپانی فوکوس اینترتینمنت اخیراً اعلام کرد که قبل از انتشار رسمی بازی اسپیس مارین ۲، یک نسخه‌ی آزمایشی از آن در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه‌ی بتای بازی موردانتظار سری وارهمر 4K مشخص نشده اما ثبت‌نام‌ها برای تجربه‌ی آن هم‌اکنون آغاز شده است.

بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین ۲ در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی از بازی GTA 6 مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>